پاورپوینت کلبه چوبی

 پاورپوینت کلبه چوبی , کلبه چوبی , پاورپوینت ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۹۳۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۱

نمونه مشابهی از خانه های مسکونی کلبه چوبی

قیمت فایل فقط ۱,۱۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت کلبه چوبی

.

کلبه چوبی

صنایع چوب ماهون به عنوان یکی از بزرگترین سازنده های کلبه چوبی ,کلبه چوبی قابل حمل در کشور بوده که توانسته است با طراحی و ساخت طرح کلبه چوبی را در سایزها وشکلهای مختلف با کمترین قیمت وبالاترین کیفیت به مشتریان عرضه نماید.استفاده از کلبه چوبی و خانه های چوبی امروزه بسیار متداول شده که از دلایل اصلی این مهم می توان به عدم نیاز اخذ مجوز ساخت و ساز از شهرداری های مربوط و همچنین هزینه های بسیار ناچیز در مقایسه با سایر سازه ها وبهره وری بالای انرژی در خانه های چوبی و همچنین زیبائی و این سازه ها اشاره کرد.

انواع کلبه خدمات ماهون در زمینه ساخت کلبه چوبی :

ساخت کلبه چوبی : ما ۰ تا صد ساخت کلبه چوبی شما را انجام می دهیم .

طراحی کلبه چوبی : در صورتی که نیاز به طرحی نو دارید می توانید بر روی توان ما در طراحی سازه های نوین کلبه چوبی حساب کنید.

تعمیر و نوسازی کلبه چوبی : برای تعمیر و نوسازی کلبه کلبه چوبی خود می توانید با ما تماس بگیرید. ما بهترین ها را برای شما فراهم می کنیم .

کلبه چوبی پیش ساخته : برای ساخت کلبه های چوبی پیش ساخته در کوتاه ترین مدت زمانی و بالاترین کیفیت کاری می توانید به توانایی ما در سر هم کردن کیفی این ادوات اعتماد کنید .

مزایای ساخت کلبه چوبی در تیم ماهون : ما تمام خدمات مرتبط با ساخت کلبه چوبی را در یک پکیج ارایه می دهیم و دیگر نیاز نیست شما برای هر قسمت از کار نیاز به پیگیری متخصصان این امر باشید. کافی است با ما تماس بگیرید تا از طرح های ما در ساخت کلبه های چوبی اطلاع یابید. ما بهترین ایده را برای شما مدنظر گرفته ایم .

مزایای استفاده از کلبه چوبی :

چوب ، تنها مصالح ساختمانی ، که با نور خورشید ساخته می شود

چوب به دلایل بسیاری مورد توجه همه است از جمله این که تأثیرات زیست محیطی کمتری نسبت به مصالح سنتی نظیر بتن و فولاد دارد و تنها مصالح ساختمانی است که با نور خورشید ساخته می شود و به طور کامل تجدید پذیر است.
با توجه به رویکرد نوین جامعه جهانی به روشهای حفاظت از محیط زیست ؛ برنامه ریزی های دقیق اقتصادی و رویکرد های انسان محورانه ؛ تقاضای مصرف چوب در فضاهای ساختمانی افزایش یافته ؛ زیرا برای تولید محصولات چوبی انرژی کمتری مصرف شده ، کمتر باعث آلودگی  آب و هواشده  و نسبت به دیگر دیگر مصالح ساختمانی کربن کم تری تولید می کند . به طور خلاصه چوب هدیه طبیعت از سوی خداوند به بشریت است .

انسانی ؛ طبیعی و زیبا

چوب از کیفیت فضا در داخل و خارج ساختمان به شدت اثر می پذیرد. مردم به طور معمول فضاهایی که چوب در آن به کار رفته است را گرم و زیبا توصیف می کنند.  انسان نسبت به اینگونه محیط ها احساس بهتری دارد و واکنش مثبتی به آن نشان داده  و ارتباط خوبی با آن برقرار می کند.

  صرفه اقتصادی

ساخت خانه های چوبی با استفاده از برنامه های دقیق موجب ساخت و ساز کوتاه تر می شود . کیفیت ساخت و ساز با چوب در اکثر موارد برتری قابل تعمقی نسبت به دیگر مصالح دارد و ساختمان های با دوام تر و سرمایه گذاری بلند مدت بهتری را به ارمغان می آورد. صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می تواند منافع ملی و اقتصادی چشم گیری داشته باشد. سازه های  چوبی می تواند از نظر هزینه ی ساخت و ساز با اسکلت بتنی رقابت کند و بسیار موفق باشد.

ساختمان های چوبی کربن را جدا می کنند!

درختان به طور طبیعی از اتمسفر دی اکسید کربن جذب کرده و آن را به چوب، برگ، ریشه و خاک اطراف شان (که یک مخزن کربن است) تبدیل می کنند. کربن تنها وقتی آزاد می شود که چوب شروع به تجزیه کند. ( چوبهای فرآوری شده پارس آرای از این فرآیند مصون هستند ) محصولات چوبی ، کربن را از جو جدا کرده و در تمام طول عمرشان در خود ذخیره می کنند و اگر مجددا مورد استفاده قرار بگیرند یا به محصولات دیگر تبدیل شوند ، مدت زمان نگه داری کربن طولانی تر هم می شود.

صرفه جوئی در هزینه های جانبی

صرفه جویی در هزینه ها با برنامه های ساخت و ساز کوتاه تر، صرفه جویی در تراکم تجهیزات و مصالح  در محل اجرای پروژه ، فضای کم برای ذخیره قطعات ( با برنامه ریزی مناسب این قطعات را می توان تنها هنگام نصب تحویل گرفت ) بخشی از مزایای اجرای این خانه ها است . در ساخت و بهره برداری از خانه های چوبی ؛ محیط کاری تیم ساخت و ساز پاک تر، خشک تر و سالم تر است. به این ترتیب در جاهایی که امکانش باشد باید به استفاده از چوب فکر کرد (چنان که در مورد سایر مصالح ساختمانی هم همین کار را می کنیم).

سرعت عمل در ساخت

ساخت و ساز خانه های چوبی بسیار سریعتر از ساخت یک خانه بتنی و یا فولادی است زیرا بسیاری از قطعات چوبی آن را می توان به راحتی از پیش ساخت ؛ بنابر این در محل پروژه تنها نصب و اجرای آن باقی می ماند . ما خواسته شما را بررسی می کنیم ؛ در مورد نقشه ها و ایده های صحبت می نمائیم ؛ همه چیز را آماده می کنیم و خود ، به سادگی آنرا نصب می کنیم .

مزایای زیست محیطی

چوب از مواد کم کربن است. علاوه بر این، چوب موجب بهبودعملکرد انرژی در ساختمان شده و فضایی با کیفیت بالا برای ساکنان فراهم می آورد . چوب محیط را به نحو بهتری حفاظت می کند، هادی ضعیف گرما است و پل حرارتی را به حداقل میرساند و اثربخشی عایق را در مقایسه با مواد دیگر بهبود می دهد.
علاوه بر این هواگیری خوب، برش دقیق، جای گیری مناسب اجزای پانل های پیش ساخته، لولاها، شکاف ها و نفوذ کمتر در مقایسه با مواد و سیستم های دیگر مزیتهای مناسبی برای جایگزینی با مواد و مصالخ دیگر است .
همچنین باید تاکید کرد که چوب به میزان قابل توجهی محیط داخلی را سالم تر  نموده و کیفیت فضاها را بالاتر می برد و حس خوب بودن را پرورش می دهد.

مقاوم در برابر رطوبت

چوب هم مثل هر مصالح و مواد ساختمانی دیگر کیفیت ها و قابلیت هایی دارد که باید محترم شمرده شود؛ ما حتی در ساختمانهای فولادی هم از ضد زنگ و تهویه مناسب استفاده می کنیم . به هر حال چوب ساختمان هم باید به خوبی حفاظت شود تا از دوام دراز مدت آن مطمئن باشیم.

مقاومت در برابر آتش

سازه و یا محصولات چوبی مقاومت بالایی در برابر آتش دارند. چوب به آرامی می سوزد و لایه ذغال ایجاد شده روی سطح آن، چوب نسوخته زیر لایه ی مشتعل را از سوختن محافظت می کند. بخش نسوخته ی چوب های ضخیم سازه حدود  ۸۵ درصد از قدرت خود را حفظ می کند. علاوه بر این، پانل‌ها، تخته‌هاو الوارهای چوبی فضای خالی بین دیوار و کف را پر می کنند؛ آتش به این ترتیب به راحتی گسترش پیدا نمی کند و در برابر آتش مقاوم تر از سایر مصالح ساختمانی می شود. البته مانند همه ساختمانها ؛ نصب سیستمهای هشدار دهنده و استفاده از تجهیزات اطفای حریق برای خانه های چوبی نیز بکار می رود.

مقاومت در برابر زلزله

خانه های چوبی در برابر زمین لرزه های بزرگ مقاوم هستند ؛ زیرا نوع طراحی و مهندسی خانه های پارس آرای به گونه ای است که سازه و اتصلات آن کاملا بهم پیوسته بود و در مقابل فشار های عمودی و افقی ناشی از حرکت زمین از هم متلاشی نمی شوند . سبکی وزن سازه نیز یکی از دلائل اساسی این استحکام و مقاومت است.

انواع کلبه چوبی :

کلبه چوبی با طرح اروپایی

کلبه چوبی با طرح اسیایی

کلبه چوبی با طرح نواحی کوهستانی

کلبه چوبی با طرح نواحی کویری

کلبه چوبی با طرح نواحی جنگلی

کلبه چوبی با طرح نواحی بارانی

کلبه چوبی با طرح مناطق گرم و خشک

کلبه چوبی ضد زلزله

قیمت فایل فقط ۱,۱۰۰ تومان

خرید

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.