پاورپوینت ‌نیلینگ

‌نیلینگ , پاورپوینت ‌نیلینگ , دانلود پاورپوینت ‌نیلینگ

پاورپوینت ‌نیلینگ

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۳۹۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۸

پاورپوینت ‌نیلینگ در ۲۸ صفحه پاورپوینت برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت ‌نیلینگ

.

‌نیلینگ‌

با توجه به عمق زیاد گودبرداری و عدم امکان گودبرداری به صورت مایل و پله‌ای و استفاده بهینه از زمین و همچنین انجام عملیات گودبرداری در کوتاهترین زمان ممکن، استفاده از روش ‌نیلینگ‌ (میخکوبی خاک) الزامی است. ‌نیلینگ‌ روش جدیدی است که به دلیل اقتصادی بودن و مزایای منحصر به فرد خود، به عنوان راه حل بسیار مناسبی در موارد مختلف از جمله‌ پایدارسازی شیب¬‌ها و شیروانی¬‌ها و افزایش ظرفیت باربری و محدود کردن تغییر شکل‌ها با ایجاد حداقل دست خوردگی در وضعیت طبیعی زمین خصوصاً در مناطق شهری که فضای کافی برای انجام سایر عملیات¬‌ها در دسترس نیست، کاربردهای فراوانی دارد.
در این روش پس از خاکبرداری پله اول (خاک محل باید قابلیت پایداری تا عمق حدود ۱/۵ متر را داشته باشد)‌. اولین ردیف میخ‌ها اجرا و سپس رویه بتنی نازکی تحت عنوان شاتکیرت اجرا می‌شود و در انتها صفحه سر و مهره مربوطه بسته می‌شود. این روند تا رسیدن به تراز نهایی گودبرداری و طی ‌پله‌های خاکبرداری باقیمانده ادامه خواهد یافت.
استفاده از روش نیلینگ به عنوان یک سیستم حفاظت جداره ترانشه و گود در مناطق شهری و فضاهای محدود بسیار کارا بوده و بدلیل امکان همزمانی اجرا در چند جبهه کاری از سرعت خوبی برخوردار است. ‌با توجه به درجه پایداری، امکان اجرای گود قائم وجود داشته و همچنین در انواع شرایط خاک، اجرای آن امکان پذیر بوده و مهمترین ویژگی این روش محسوب می‌شود. ‌برای سازه‌های زیر زمینی بخصوص در فضا‌های محدود شهری مانند ایستگاه‌های مترو مناسب است.

.

پایدارسازی گوه لغزش توسط نیلینگ (میخ¬کوبی)

دیوارهای میخکوبی شده می‌توانند به دو صورت موقت یا دائمی‌اجرا شوند. میخ‌کوبی‌های موقت بسته به نوع خاک و طرح و اجرا دارای طول عمر سرویس کمتر از ۱۸ ماه هستند. سازه‌های میخکوبی شده‌ی دائم طول عمر بیشتر از این مقدار دارند. چنانچه یک گودبرداری توسط دیوارهای میخکوبی شده‌ی موقت مسلح شود، اما به دلیل تأخیرات کارگاهی طول مدت ساخت بیشتر از ۱۸ ماه طول بکشد، عوامل اجرایی موظف هستند از یک سیستم نگهداری دائمی‌ برای تثبیت گودبرداری استفاده کنند. در این روش سوراخ‌هایی در داخل زمین حفاری شده و سپس میلگردهای فولادی در آن کار گذاشته شده و ‌فضای خالی حفره را با دوغاب پر می‌‌کنند.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

_______________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت معرفی و نحوه اجرای سقف کوبیاکس

پاورپوینت سقف کامپوزیت عرشه فولادی

پاورپوینت سقف کامپوزیت عرشه فولادی

پاورپوینت تعریف دال بتنی به زبان ساده

پاورپوینت سیستم ساختمان‌سازی ICF

____________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.