پروژه مرمت خانه ناصرالدین میرزا در تهران

پروژه مرمت خانه ناصرالدین میرزا در تهران ,  دانلود پاورپوینت مرمت خانه ناصرالدین میرزا در تهران ,  پاورپوینت مرمت خانه ناصرالدین میرزا در تهران ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۴۳۱۳۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۴۶

پروژه مرمت خانه ناصرالدین میرزا در تهران , که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت را دانلود کنید .

ناصرالدین میرزا از شاهزداگان قاجار و فرزند پسر مظفرالدین شاه قاجار بود. بعد از سلطنت رسیدن مظفرالدین شاه و به دنیا آمدن فرزند وی، بر حسب علاقه و نیز زنده نگه داشتن یاد پدر، نام فرزندش را ناصرالدین گذاشت. هرچند ناصرالدین که بعد پسوند میرزا نیز بدان اضافه شد، هرگز نتوانست به تاج و تخت برسد اما فعالیت­های بسیاری خوبی در فضای حاکم و دربار بی­کفایت قاجار انجام داد که البته بخش عمده آنها تحت تاثیر خواهر بالیاقت و ممتازش فخرالدوله بود. در واقع فخرالدوله نگین درخشان دوران حکومت مظفرالدین­شاه، احمدشاه و حتی پهلوی اول است و بدیهی است که تاثیر فراوانی بر دیگر اهالی خانواده خصوصا افراد کوچک تر از خود همچون ناصرالدین میرزا داشته است.

فایل شامل ۱۴۶ اسلاید قابل ویرایش است.عمده مباحث مطرح شده در آن :معرفی اجمالی سایت پروژه،بافت اطراف و دسترسی ها،معرفی بنا،گلانها،مقاطع،سیرکولاسیون داخل بنا،معرفی تملم قسمت های بنا به همراه عکس و نقشه،آسیب شناسی و ….می باشد.

قیمت فایل فقط ۱۳,۸۰۰ تومان

خرید

___________________________________________
پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید :

پاورپوینت شگفت انگیزترین موزه های جهان

پاورپوینت جاذبه های گردشگری اصفهان , کلیساهای تاریخی

پاورپوینت ۱۰ متد طراحی سبک ژاپنی برای دکوراسیون داخلی

پاورپوینت سبک های مهم و پایه در طراحی و دکوراسیون داخلی

پاورپوینت شیوه معماری خراسانی

________________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.