پروژه و تحقیق فرآوری مواد اولیه ساختمان

پروژه و تحقیق فرآوری مواد اولیه ساختمان, پروژه و تحقیق فرآوری مواد اولیه ساختمان،سیمان،بتن،آهک،کاشی،سرامیک و... , مواد اولیه ساختمان,

پروژه و تحقیق فرآوری مواد اولیه ساختمان،سیمان،بتن،آهک،کاشی،سرامیک و…

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۱۹۲۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۰

این تحقیق در مورد فرآوری مواد اولیه ساختمانسیمانبتنآهککاشیسرامیک و در ۶۰ صفحه در قالب ورد می باشد. کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید این مقاله را دانلود نمایید:

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

فرآوری مواد اولیه ساختمان،سیمان،بتن،آهک،کاشی،سرامیک و..

کلمه سیمان از یک لغت لاتین به نام سی‌منت ( cement ) گرفته شده است و ماده ایاست که دارای خاصیت چسبانندگی مواد به یکدیگر است و در حقیقت ، واسطه چسباندن است.

سیمان در صنایع ساختمانی

در صنایع ساختمانی ، سیمان به ماده ای گفته می‌شود که برای چسباندن مصالح مختلف به یکدیگر از قبیل سنگ و شن ، ماسه ، آجر و غیره بکار می‌رود و ترکیبات اصلی این سیمان از مواد آهکی است. سیمانهای آهکی معمولا از ترکیبات سیلیکات و آلومیناتهای آهک تشکیل شده‌اند که هم به‌صورت طبیعی یافت می‌شوند و هم قابل تولید در کارخانجات سیمان‌سازی هستند.

تاریخچه

اگرچه از زمانهای بسیار گذشته اقوام و ملل مختلف به نحوی با استفاده از سیمان در ساخت بنا سود می‌جستند، ولی اولین بار در سال ۱۸۲۴ ، سیمان پرتلند به نام “ژوزف آسپدین” که یک معمار انگلیسی بود، ثبت شد. به لحاظ شباهت ظاهری و کیفیت بتن‌های تولید شده از سیمانهای اولیه به سنگهای ناحیه پرتلند در دورست انگلیس ، سیمان به نام سیمان پرتلند معروف شد و تا به امروز برای سیمانهایی که از مخلوط نمودن و حرارت دادن مواد آهکی و رسی و مواد حاوی سیلیس ، آلومینا و اکسید آهن و تولید کلینکر و نهایتا آسیاب نمودن کلینکر بدست می‌آید، استفاده می‌شود.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

_______________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و راهسازی

پاورپوینت انواع شن و ماسه

پاورپوینت پوشش نفوذگر کریستال شونده دربتن

پاورپوینت بچینگ پلانت

پاورپوینت فن کویل

_______________________________________

 

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.