پژوهش طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران

5نوامبر - توسط admin2 - 0 - در جزوه عمران و ساختمان مقاله

پژوهش طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران

پژوهش طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران , دانلود پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران , طرح خط توسعه سیمان مازندران ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۶۴

پژوهش طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران در یک فایل ورد برای شما کاربران در نظر گرفته شده است و شما می توانید این پژوهش را در صورت تمایل دانلود کنید. میزان موفقیت بنگاههای اقتصادی در یک بازار رقابتی به تلاش آنها در جهت شناخت نیازهای مشتریان ( مصرف کنندگان ) و پاسخگویی به این نیازها بستگی دارد مشخصات محصولات و خدماتی که بنگاه به بازار عرضه می کند باید رضایت مشتری را جلب نماید این رضایت ممکن است از طریق قیمت مناسب، کیفیت مطلوب ، تحویل به موقع ، خدمات مناسب پس از فروش و و یا ترکیبی از آنها حاص

قیمت فایل فقط ۱۴,۵۰۰ تومان

خرید

پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران

.

نقش value engineering در اجرای پروژه

.

مقدمه :

میزان موفقیت  بنگاههای اقتصادی در یک بازار رقابتی به تلاش آنها در جهت شناخت نیازهای مشتریان ( مصرف کنندگان ) و پاسخگویی به این نیازها بستگی دارد.

مشخصات محصولات و خدماتی که بنگاه به بازار عرضه می کند باید رضایت مشتری را جلب نماید .

این رضایت ممکن است از طریق قیمت مناسب، کیفیت مطلوب ، تحویل به موقع ، خدمات مناسب پس از فروش و … و یا ترکیبی از آنها حاصل شود. محدودیت منابع امکان پاسخگویی به تمام خواسته های مشتریان را سلب می کند .

این مساله ایجاب می کند تا بنگاهها مشخصاتی از محصول /خدمت را که نزد مشتری دارای ارزش بیشتری هستند، شناسایی کرده و بهترین راه حل (از نظر هزینه و کیفیت ) را برای دستیابی به آن مشخصات تعیین کنند.

مهندسی ارزش مجموعه ای از تکنیکها و روشهاست که با نگرش سیستمی ، کارکردهای اصلی و فرعی یک محصول /خدمت را شناسایی کرده و ارزش هر کارکرد را نزد مشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد . همچنین به عنوان یک ابزار مدیریتی در تعیین بهترین روش ایجاد این کاردکرد ، به تصمیم گیر (تصمیم گیران ) کمک می کند .

مطالعه بر روی موضوع مهندسی ارزش در طول جنگ جهانی دوم در اثر کمبود مواد اولیه و برای اولین بار در اواخر ۱۹۶۰ توسط ” لارنس دی مایلز” مخترع آنالیز ارزش در شرکت جنرال الکتریک آغاز شد .

.

معرفی تكنیك EARNED VALUE

كنترل پیشرفت فعالیتهای پروژه در سیستم سنتی معمولا بر اساس زمان یا هزینه انجام میگرفت.

بدین ترتیب كه مقدار پیشرفت زمانی از نسبت زمان سپری شده برای انجام فعالیت وزمان كل براورد شده برای اتمام آن محاسبه میگرددوبه همین ترتیب مقدار پیشرفت هزینهای نیز بدست میاید.

.

قیمت فایل فقط ۱۴,۵۰۰ تومان

خرید

_____________________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت پلاستیك مسلح یا مواد كامپوزیت (FRP)

_____________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.