گزارش کار آزمایش برش ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

گزارش کار آزمایش برش ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

گزارش کار آزمایش برش,کار آزمایش برش,پاورپوینت ازمایشگاه مقاومت مصالح,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۴۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳

گزارش کار آزمایش برش دارای ۳ اسلاید و حجم ۴۰ کیلو بایت می باشد . کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید در  ادامه مطلب این پاورپوینت را دانلود کنید. تنش هایی كه به طور عمودی بر سطوحی كه بر آنها وارد می شوند عمل می كنند و از این رو این تنش ها غالباً تنش های عمودی نامیده می شوند از طرف دیگر تنش های برشی همیشه به طور مماسی بر سطح عمل می كنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌،از این رو به آن ها تنش های مماسی نیز می گوینددر هر دو حالت تنش ها معرف شدت نیرو،یعنی نیرو در واحد سطح،هستند و فرق اساسی بین آن ها در جهت تنش می باشد.

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

گزارش کار آزمایش برش ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

تنش هایی كه به طور عمودی بر سطوحی كه بر آنها وارد می شوند عمل می كنند و از این رو این تنش ها غالباً تنش های عمودی نامیده می شوند. از طرف دیگر تنش های برشی همیشه به طور مماسی بر سطح عمل می كنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌،از این رو به آن ها تنشهای مماسی نیز می گویند.در هر دو حالت تنش ها معرف شدت نیرو،یعنی نیرو در واحد سطح، هستند و فرق اساسی بین آن ها در جهت تنش می باشد.
برای این كه تغییر شكلهای ایجاد شده بوسیله تنش برشی را تجسم كنیم، عنصر مكعبی كوچكی از ماده را در نظر می گیریم و فرض می كنیم كه تحت تنش برشی  كه روی سطح فوقانی آن توزیع شده قرار گرفته باشد.

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.