گزارش کار آزمایش سختی برینل ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

گزارش کار آزمایش سختی برینل ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

گزارش کار آزمایش سختی برینل ( آزمایشگاه مقاومت مصالح ),آزمایشگاه مقاومت مصالح,مقاومت مصالح,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۶۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳

گزارش کار آزمایش سختی برینل ( آزمایشگاه مقاومت مصالح ) دارای ۳ اسلاید و حجم ۶۹ کیلو بایت می باشد .کاربران محترم می توانید در ادامه این گزارش کار را دانلود کنید. هدف از انجام آزمایش سختی برینل،مقایسه سختی فلزات است این گزارش کار با فرمت word و قابل ویرایش می باشد.

 قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

گزارش کار آزمایش سختی برینل ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

این گزارش کار با فرمت word و قابل ویرایش می باشد.
هدف از انجام آزمایش سختی برینل ، مقایسه سختی فلزات است.
دكتر ای-جی-برینل آزمایش برینل را در سال ۱۹۰۰ در سوئد ابداع كرد. قدیمی ترین روشی كه امروزه نیز برای تعیین سختی استفاده می شود آزمایش برینل است.این آزمایش بارها با نیروها و ساچمه های با قطرهای مختلف انجام شده است و می تواند برای  تمام فلزات بكار رود.
در ایالات متحده آزمایش برینل نوعاً بر روی آهن و فولاد، با استفاده از نیروی ۳۰۰۰ كیلوگرمی و ساچمه ای به قطر ۱۰ میلیمتر انجام می شود. برای آزمایش بر روی آلومینیوم و دیگر آلیاژهای نرم از نیروی ۵۰۰ كیلویی و ساچمه با قطر ۱۰-۵ میلیمتر استفاده می شود.بنابراین محدوده تغییرات نیرویی آزمایش در آمریكا ۳۰۰۰-۵۰۰ كیلوگرم و قطر ساچمه ها  بین ۱۰-۵ میلیمتر است.در اروپا محدوده تغییرات نیرویی و قطر ساچمه ها وسیعتر است.در اروپا معمولاً آرمایش برینل بر روی قطعات كوچك و با استفاده از نیروی ۱ كیلوگرمی و ساچمه ۱ میلیمتری انجام می شود.این آزمایش به آزمایش برینل كمكی معروف است (Baby Brinell Test).

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.