پاورپوینت معماری بام سبز

23سپتامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت معماری بام سبز

 خرید  برچسب ها : پاورپوینت معماری بام سبز , پاورپوینتمعماری بام سبز، معماری سبز، بام سبز، معماری ارگانیک، سبز، معماری پایدار، بام سبز چیست،

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۷۵۰۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۵

این فایل در قالب پاورپوینت درمورد معماری بام سبز در۲۵ اسلاید می باشد برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت-معماری بام سبز- در ۲۵ اسلاید-powerpoin-ppt

بام سبز یکی از رویدادهای مهم و نوین شهرسازی به شمار می اید. که می تواند زندگی انسانها را به شرایط طبیعی نزدیک تر کند. بامهای سبز می توانند در بالا بردن کیفیت هوا و کاهش دمای متوسط شهرها موثر باشند.بام سبز در راستای معماری پایدار قرار دارد که می توان به این موارد اشاره کرد: کاهش مصرف انرژی- ذخیره انرژی- کاهش مصرف انرژی های فسیلی از دیگر موارد کاربرد : سکونتگاه حیات وحش- زیبا سازی فضای شهری- تامین بخشی از نیاز غذایی و… اما مهم ترین تاثیر ان در جلوگیری یا کاهش تغییر اقلیم می باشد.
vتاثیرات نامطلوب (بدکردن هوا، بالارفتن دما و جزیره های گرمایی) را میتوان توسط افزایش سبزه ها و گیاهان در سطح شهر درسقف ساختمانها کاهش داد. بعلاوه گیاهان و بوته های استفاده شده بر روی سقفها، میتوانند تا حد زیادی از تبادل حرارت اتاقها با محیط بیرون جلوگیری کنند
vشهرهای امروزی علیه ساكنان و نابودی محیط زیست بشر به پیش می روند. بناهای كم ارتفاع همراه باغچه، جای خود را به بناهای چند طبقه و برج ها ی قارچ گونه ی بدون نمودی از طبیعت داده اند و نواحی مجاور بناها نیز، به كاربری هایی مانند جاده ها و یا پاركینگ ها اختصاص داده می شوند. از سوی دیگر برای كاهش هزینه ها و بدست آوردن سود بیشتر در ساخت بناها، درصد اختصاصی به محیط های  سبز به شیوه های مختلف به زیربنای كل بنا افزوده می شود .
vکیفیت هوا در سطح شهرهای بزرگ بالا نیست، این عامل ناشی از افزایش دما در طی تابستان، زیاد شدن جمعیت، ترافیکهای سنگین، افزایش صنعتی شدن، افزایش ساختمانها، کاهش فضای سبز و… است. در نتیجه انرژی بیشتری برای خنک کردن در تابستان و حتی انرژی الکتریکی بیشتری برای روشنایی احتیاج است .

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت تناسبات در معماری

پاورپوینت مواد و مصالح عایق كاری صوتی ساختمان ها

پاورپوینت تزئینات در معماری

آموزش گام به گام و تصویری پرسپکتیو و پرسپکتیو یک نقطه ای

تونل سازی و انواع آن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.