پاورپوینت پوشش حفاظتی سکوهای دریایی

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۶۹۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۷

پاورپوینت پوشش حفاظتی سکوهای دریایی در ۲۷ اسلاید برای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی ازمتن:

خوردگی، رسوب کردن و سوراخ شدن سطح فلزات و سازه‌های دریایی، یکی از بزرگترین مشکلات پروژه‌های عظیم مالی سازه‌های دریایی هستند. رسوب کردن سطح به وسیله میکروارگانیسم‌هایی مانند باکتری‌ها، قارچ‌ها و جلبک‌ها شروع می‌شود و می‌تواند آثار خرابی زیان باری داشته باشد. خوردگی اصطلاحی است که برای تبادل فلزات و تبدیل آن‌ها به ماده‌ای غیر فلزی به کار برده می‌شود. به همین دلیل می‌توان خوردگی را تخریب فلزات به وسیله واکنش شیمیایی یا الکتروشیمیایی با محیط اطراف دانست.

انرژی آزاد +اکسید یا هیدروکسید یا سولفید فلزات → محیط +فلز

فلز موجود در این معادله می‌تواند Fe (آهن یا فولاد) یا Zn (روی ی زینک) باشد. منظور از محیط، وجود آب یا رطوبت، اسیدها و نمک‌ها است. بناربراین در صورتی که Fe در مجاورت یکی از عوامل تخریب‌گر محیط مانند آب یا اسیدها باشند، فولاد دچار خوردگی و زنگ زدگی می‌شود و عملکرد آن در سازه زیر سوال می‌رود. در صورتی که روی یا Zn در مجاورت عوامل خورنده باشد، روی دچار خوردگی یا زنگ زدگی می‌شود.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پوشش حفاظتی سکوهای دریایی, پاورپوینت پوشش حفاظتی سکوهای دریایی, دانلود پاورپوینت پوشش حفاظتی سکوهای دریایی ,

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد

پاورپوینت پایدار سازی گود برداری به روش Nailing

پاورپوینت آزمایش نفوذ پذیری مخروطی(CPT & CPTU)

پاورپوینت پوشش حفاظتی سکوهای دریایی

پاورپوینت باغ موزه ی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.