دانلود پاورپوینت بتن کامپوزیتی (مهندسی عمران)

دانلود پاورپوینت بتن کامپوزیتی (مهندسی عمران)

پاورپوینت بتن کامپوزیتی,بتن کامپوزیتی,دانلود پاورپوینت بتن کامپوزیتی,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۴۹۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۴

پاورپوینت بتن کامپوزیتی دارای ۲۴ اسلاید و حجم ۱۴۹۴ کیلو بایت می باشد.پاورپوینت بتن کامپوزیتی شامل دو بخش می باشد، بخش اول به معرفی بتن کامپوزیتی پرداخته شده و بخش دوم آن تاریخچه ادواری بتون و سیمان مورد مطالعه قرار گرفته است.

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بتن کامپوزیتی

پاورپوینت بتن کامپوزیتی شامل دو بخش می باشد، بخش اول به معرفی بتن کامپوزیتی پرداخته شده و بخش دوم آن تاریخچه ادواری بتون و سیمان مورد مطالعه قرار گرفته است. پاورپوینت آماده برای درس های بتن و مواد و مصالح
.
مقدمه:
بتون‌ رایج‌ترین مصالح‌ صنعت ساختمان محسوب می‌شود و استفاده از بتون در ساخت پل‌ها، راه‌ها، سدها و تقریبا در تمامی‌ سازه‌ها روز به روز در حال افزایش است. بنابراین هم نیاز به داشتن فناوری برتر در این زمینه ضروری است و هم نیاز به بتون‌های سبك با مطلوب‌ترین خواص و بیشترین كارایی، مهم‌ترین كمبود در این حوزه به شمار می رود.
از سوی دیگر، در بیشتر كشورهای جهان از جمله ایران، انفجاری در زمینه تولید و مصرف مواد پلاستیكی مثل نایلون‌ها و ظروف یكبار مصرف رخ داده و روز به روز در حال بیشتر شدن است، از این‌رو، تولیداتی مثل كامپوزیت بتونی ماسه و پلاستیك كه با حداقل هزینه ممكن و با هدف بهبود اكوسیستم توسط بازیافت بهینه مواد ضایعاتی صورت می‌گیرد، ارزشمندتر از گذشته نمود پیدا می‌كند.
تعریف بتن کامپوزیتی: بتون كامپوزیتی از ۲ ماده اصلی ماسه بادی و پلاستیك‌های ضایعاتی مانند بطری‌های نوشابه درست می‌شود كه به دلیل وفور منابع مواد اولیه، هزینه تولید این نوع بتون از دیگر مواد ساختمانی به نسبت ویژگی‌های آن، بسیار پایین‌تر خواهد بود.
.
فهرست:
مقدمه
بتون كامپوزیتی چیست؟
مراحل ساخت بتون كامپوزیتی
مقاومت بتون كامپوزیتی در چه حدی است؟
ویژگی های شاخص بتون كامپوزیتی چیست؟
مزایای بتون كامپوزیتی نسبت به سایر بتن ها
ارزش اقتصادی بتون كامپوزیتی چقدر است؟
تاریخچه ادواری بتون و سیمان
.
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: ۱٫۵ MB
صفحات: ۲۴ اسلاید

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.