طراحی وسیله ای جهت استفاده مناسب از آب برای نظافت در حمام

پاورپوینت طراحی وسیله ای جهت استفاده مناسب از آب برای نظافت در حمام ,  طراحی وسیله ای جهت استفاده مناسب از آب برای نظافت در حمام ,  طراحی مناسب از آب برای نظافت در حمام ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۰

طراحی وسیله ای جهت استفاده مناسب از آب برای نظافت در حمام بی مناسبت نیست در ابتدا به اثرات روانی دوش گرفتن و مخصوصاً دوش آب سرد اشاره كنیم و اولین كسانی كه پی به این موضوع بردند و یا كتابهای نوشته شده در این مورد، تأثیر مثبت آب سرد در كاهش فشارهای روانی امری كاملاً ثابت شده است که برای شما کاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۵,۳۰۰ تومان

خرید

طراحی وسیله ای جهت استفاده مناسب از آب برای نظافت در حمام

بی مناسبت نیست در ابتدا به اثرات روانی دوش گرفتن و مخصوصاً دوش آب سرد اشاره كنیم و اولین كسانی كه پی به این موضوع بردند و یا كتابهای نوشته شده در این مورد، تأثیر مثبت آب سرد در كاهش فشارهای روانی امری كاملاً ثابت شده است. پس در ادامة مطلب به تاریخچه‌ای از دانش شفابخشی آن می پردازیم:

بكاربردن آب برای مقاصد شفابخشی، بشكل مدرن و امروزی خود مرهون زحمات و كارهای علمی پزشكان معروف شهر شواید نیتس Schweidnits یعنی دكتر زیگموند هان Dr. Siegmund Hann و پسرش دكتر یوهان زیگموند هان Dr. Yahann Siegmimd Hahn می باشد.

آب یك وسیله معالجه بسیار قدیمی است و قدمتش تا عهد باستان نیز می رسد ولی پس از قرنها بكار بردن آب برای معالجه و پیشگیری از امراض مجدداً كشف شد.

معلوماتی كه بوسیله هر دو دكتر هان، دكتر زیگموند هان پدر، و پسرش دكتر یوهان زیگموند هان به جهان علم پزشكی عرضه شد، اولین راهنمائی های مفید و ارزنده ای بودند كه نقش تعیین كننده ای را در ابداع روش های شفابخشی با آب در پریس نیتس PrieB nits و سباستیان كنایپ ایفا كردند.

نوع فایل: word

سایز:۲۰٫۲ KB   

تعداد صفحه:۴۰ 

قیمت فایل فقط ۵,۳۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

انواع پله های ساختمانی – مهندسی معماری

__________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.