عایق حرارتی خلاء با استفاده از سازه صلب شونده توسط فشار هوا

عایق حرارتی خلاء با استفاده از سازه صلب شونده توسط فشار هوا ,  عایق حرارتی خلاء ,  سازه صلب شونده توسط فشار هوا ,
 دسته: معم
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۳۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۹

عایق حرارتی خلاء با استفاده از سازه صلب شونده توسط فشار هوا در این نوآوری یك عایق حرارتی خلاء جدید معرفی می گردد در این طرح، وظیفه غلبه بر نیروی ناشی از فشار هوای محیط و ایجاد فاصله بین دو جداره عایق به منظور ایجاد خلاء به عهده سازه ای انعطاف پذیر و جمع شونده می باشد با اعمال فشار هوا به داخل این سازه و تغییر شكل آن، دو جدارة عایق از یكدیگر دور می شوند و به این ترتیب در مناطقی از عایق كا سازه نگهدارنده که برای شماکاربران عزیز در نظرگرفته شده است و شمامیتوانیداین پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۵,۳۰۰ تومان

خرید

عایق حرارتی خلاء با استفاده از سازه صلب شونده توسط فشار هوا

چكیده:

در این نوآوری یك عایق حرارتی خلاء جدید معرفی می گردد. در این طرح، وظیفه غلبه بر نیروی ناشی از فشار هوای محیط و ایجاد فاصله بین دو جداره عایق به منظور ایجاد خلاء به عهده سازه ای انعطاف پذیر و جمع شونده می باشد. با اعمال فشار هوا به داخل این سازه و تغییر شكل آن، دو جدارة عایق از یكدیگر دور می شوند و به این ترتیب در مناطقی از عایق كا سازه نگهدارنده وجود ندارد، خلاء به وجود می آید. در حالت غیرعملیاتی و قبل از فشار هوا به داخل سازه، ضخامت عایق اندكی بیش از مجموع ضخامت جداره ها است.

در حالت عملیاتی، با وارد شدن هوا به داخل سازه، ضخامت عایق اندكی بیش از مجموع ضخامت جداره ها است. در حالت عملیاتی، با وارد شدن هوا به سازه عایق به اندازه اسمی خود می رسد و به شكل اصلی و صلب خود درمی آید. به منظور بررسی خصوصیات عایق، طرح پیشنهاد شده توسط نرم افزار اجزاء محدود ANSYS مدل سازی و تحلیل شده است. تحلیل تنشی و انتقال حرارتی قابلیت بالقوه طرح پیشنها شده را به عنوان یك عایق مطلوب نشان می دهند.

كلمات كلیدی: عایق حرارتی، خلاء، ضریب هدایت حرارتی، سازه صلب شونده.

مقدمه:

با افزایش هزینه انرژی، صرفه جویی در مصرف آن اهمیت بیشتری یافته است. بخشی از این صرفه جویی مربوط به عایق بندی ساختمانها و … به منظور جلوگیری از هدر رفتن یا به عكس جلوگیری از ورود حرارت می باشد. بلوكهای فایبرگلاس، پشم شیشه یا پشم سنگ، فومهای پلاستیكی و عایقهای سلولزی از عایقهای متداول می باشند. در حال حاضر خلاء به عنوان یك عایق مناسب شناخته شده است ولی كاربرد آن چندان عمومیت نیافته است، چرا كه خلاء باید درون محفظه هایی نسبتاً محكم به وجود آید.

نوع فایل: word

سایز:۳۳٫۰ KB 

تعداد صفحه:۳۹ 

قیمت فایل فقط ۵,۳۰۰ تومان

خرید

________________________________________
پیشنهادمیکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.