معماری پست مدرن

 معماری پست مدرن ,  معماری ,  معماری مدرن ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۶

معماری پست مدرن با توجه به تحولاتی كه در عرصه معماری در خصوصاً قرن اخیر صورت گرفته است ابهامات از چگونگی ابراز احساسات مخاطبین، در دو زمان اوایل و اواخر قرن، در بین عموم مشاهده می شودکه برای شماکاربران عزیز در نظرگرفته شده است و شمامیتوانیداین پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۵,۹۰۰ تومان

خرید

معماری پست مدرن  

«مقدمه»

با توجه به تحولاتی كه در عرصه معماری در خصوصاً قرن اخیر صورت گرفته است ابهامات از چگونگی ابراز احساسات مخاطبین، در دو زمان اوایل و اواخر قرن، در بین عموم مشاهده می شود.

نگاههای اولیه از غنی و ثبات شگردهای بوجود آمده در بنیان معماری اصیل و مردمی بسوی بنیادی دیگر كه ریشه در تفكری نو و پشت پا زدن به آنچه كه مدت زیادی را طی كرده و به مرور زمان پخته و غنی شده است، دارد، مشوق و محرك عاملین آن بوده است. بگونه ای كه در بوجود آمدن سبكهای جدید تسریع شده است.

بی شك تفكر نوینی به این هدف نمی توانست باشد كه نظام ریشه دار سابق را به كناری بزند و خودی از خود نشان بدهد بلكه حل نیازهای عمومی بخاطر عوامل زیادی از جمله ازدیاد جمعیت و اشتغال متنوع با درآمد بالا كه مهاجرت را از قراء در پی داشته و اینكه كمبود فضا و موجود بودن مصالح محكمه و قابل اعتماد و … می توانست این مهم را موجب شود.

در نگاه های امروز، عدم رغبت و بی میلی در وجود بعضی از شاخصه های معماری نوین چه از سبك مدرن و نئومدرن و … در بین عموم مشاهده می شود. گونه ای بیزاری و خستگی عامه را از تشویق آنهمه زحماتی كه فلسفه ها در پشت آن خوابیده بوده است، معذور نموده است.  چه كه این موضوع در تنوع و تغییر یا تجدید نظر در سطور فلسفه های بافته شده شاید مصلحتی را باعث شده است.

.

فهرست

عنوان صفحه

مقدمه ۱

ورود رایت به عرصة معماری ۲

اندیشة رایت ۳

رایت و بسط معماری در آمریكا ۷

تأثیر معماران بر رایت ۸

رایت و بسط معماری در انگلستان ۹

نوع فایل: word

سایز:۲۸٫۶ KB 

تعداد صفحه:۵۶ 

قیمت فایل فقط ۵,۹۰۰ تومان

خرید

________________________________________
پیشنهادمیکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

___________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.