نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing

دانلود نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing ,  نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing ,  نقشه كشی در محیط , Drawing ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۰

نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing در تمرین عملی این فصل چگونگی تهیه نقشه های دو بعدی از تنادهای مختلف یك قطعه را تجربه خواهید كرد علاوه بر این اضافه كردن جزئیاتی از نظیر اندازه گیریها، تلرانس گذاریهای هندسی و دیگر نمادهای متداول در نقشه كشی صنعتی را به این نقشه ها خواهید آموخت که برای شماکاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانیداین پاورپوینت رادانلودکنید.

قیمت فایل فقط ۵,۳۰۰ تومان

خرید

نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing

اهداف این فصل

در تمرین عملی این فصل چگونگی تهیه نقشه های دو بعدی از تنادهای مختلف یك قطعه را تجربه خواهید كرد. علاوه بر این اضافه كردن جزئیاتی از نظیر اندازه گیریها، تلرانس گذاریهای هندسی و دیگر نمادهای متداول در نقشه كشی صنعتی را به این نقشه ها خواهید آموخت.

قطعه ای كه در تمرین عملی این فصل با‌ آن كار می كنیم همان قطعة ماشینكاری شده است كه در بخش قبل مدل سازی كردید. نكته ای كه قبل از شروع به كار باید یادآوری كنیم ارتباط مستقیم محیطهای Part، Drawing و Assembly است. به این ترتیب برای اندازه گیری نقشه های دو بعدی از همان اندازه گیریهای مدل سه بعدی در محیط Part یا Assembly استفاده می كنیم و هر تغییر در هر یك از محیطها در دیگران نیز مستقیماً انعكاس می یابد.

ابزار و دستوراتی كه در تمرین عملی استفاده می كنیم بیشتر متعلق به نوار ابزارهای Drawing و Annotation می باشند پس بهتر است قبل از شروع كار با انتخاب View، Toolbars آنها را فعال كنید.

۱-۶) تمرین عملی

۱-۶) باز كردن یك پروندة جدید از نوع Drawing

۱)File، New، Draw.

۲) در كادر بازشده گزینة Standard Format را انتخاب كنید و سپس قالب بندی استاندارد D-Landscape را انتخاب كنید سپس دكمة OK را كلیك كنید تا برگه ای جدید با قالب بندی انتخاب شده باز شود.

شكل ۱٫ ۶

۳) در مكانی دلخواه از برگة باز شده كلیك راست كنید و گزینة Properties را انتخاب كنید.

۴) در كادر بازشده (با نام Sheer Setup) در قسمت Type Projection نوع چیدمان نماهای اصلی (بالا، راست، جلو) را Third angle انتخاب كنید. در این نوع چیدمان نمای جلو از قطعه در گوشة پایینی و سمت چپ نقشه قرار می گیرد. در حالی كه در نوع First angle نمای جلو در گوشة بالایی سمت چپ قرار می گیرد.

۵) دكمة OK را كلیك كنید.

نوع فایل: word

سایز:۲۵٫۴ KB 

تعداد صفحه: ۴۰ 

قیمت فایل فقط ۵,۳۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر رامشاهده کنید:

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

__________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.