پاورپوینت آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی

2دسامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی

پاورپوینت آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی , دانلود پاورپوینت آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی , آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۳۱۶۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۶

دانلود فایل پاورپوینت آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی ،در حجم ۳۶ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی

فایل پاورپوینت آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی ،در حجم ۳۶ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
آب نما و استخر در باغ‌های ایران یكی از ضروری‌ترین عناصر ایجاد باغ بوده است. استخر باغ‌های قدیمی دارای عمق زیاد و چندین فواره بوده‌اند از جمله استخر باغ بزرگ هزار جریب كه در دوره صفویه در اصفهان احداث شد و پانصد فواره داشت .
در ایران باستان آب پیام‌آور روشنایی و پاكی به شمار می‌رفت و از ارزش زیادی برخوردار بود. شاید به علت اینكه ایران كشوری كم‌آب بوده، این مایع حیاتی بین ایشان قدر و منزلتی والا داشته است.

آب در نزد ایرانیان نه تنها برای رفع نیازها مورد استفاده قرار می‌گرفته، بلكه از لحاظ معنوی و روحی نیز تاثیر بسیاری داشته است.
آب با قابلیت‌های مختلف خود مانند حیات، تازگی، درخشندگی، پاكیزگی، رونق و رواج روشنایی، سكون و آرامش و تحرك، احساس‌های متفاوت در روح و روان انسان گذارده است. به همین دلیل همواره در مكان‌هایی كه ساخته دست بشر هستند، به صورت‌های مختلف برای خود جا باز كرده است.

فهرست مطالب:
آب نما در طراحی منظر
آب و روانشناسی
آب و انعكاس
طراحی آب در سبك‌های مختلف
انواع آب نما
استخر
حوضچه
چشمه
بركه‌ها یا باغچه‌های آبی
آبشار و جویبار
فواره‌ها

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت آبما( ۲۶ اسلاید)

قیمت فایل فقط ۸,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت آبنما در طراحی پارك و باغهای ایرانی

پاورپوینت اقلیم ومعماری کاشان وابیانه ونیاسر

پاورپوینت باغ فین کاشان

پاورپوینت طراحی فضای شهری

پاورپوینت تاثیر فرهنگ بر معماری

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.