پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب

27دسامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب

پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب , دانلود پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب , اقلیم معتدل و مرطوب , پاورپوینت ساختمان در اقلیم معتدل ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۷۷۲۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۱

دانلود فایل پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب،در حجم ۳۱ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب

فایل پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب،در حجم ۳۱ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
ازندران به خاطر جغرافیای متنوع آن كه شامل جلگه‌ها ، علفزارها ، بیشه‌ها و جنگل‌های هیركانی با صدها گونه گیاهی منحصر به فرد در جهان است و آب و هواهای گوناگون از سواحل شنی با پست‌ترین نقطه ، تا كوهستان‌های ناهموار و برف پوشیده البرز با داشتن یكی از هفت آتشفشان معروف دنیا ، كوه دماوند ، شناخته شده است . با كشفیات دانشمندان در غارهای هوتو و كمربند ، گواهی بر زندگی انسانها در ۹۵۰۰ سال پیش از این بدست آمده است ، علاوه بر این ، باستان‌شناسی در گوهر تپه ، كه ثابت كرد مازندران و گلستان بیش از ۵ هزار سال پیشینه تمدن شهری دارند .

۱-بر اساس طبقه بندی هانسن (Hansen ) این استان در مدار معتدل گرم قرار گرفته است .
۲ -به روش ضریب اعتدال این استان بسیار معتدل و فوق معتدل است .(منظور از ضریب اعتدال بدست آوردن دوری یا نزدیكی یك منطقه به منطقه معتدله است)
۳-بر اساس طبقه بندی دومارتن نواحی غربی مازندران بسیار مرطوب ، نواحی مركزی مازندران مرطوب و نواحی شرقی مازندران مدیترانه ای و نواحی كوهستانی مازندران نیمه مرطوب می باشد.
۴-بر اساس طبقه بندی دكتر كریمی ، نواحی غربی و مركزی دارای اقلیمی مرطوب با تابستان گرم و زمستان كمی سرد ، نواحی شرقی نیمه مرطوب با تابستان گرم و زمستان نسبتا سرد و نواحی كوهستانی مازندران دارای اقلیم مرطوب با تابستان معتدل و زمستان بسیار سرد می باشد.

فهرست مطالب:
جغرافیای مازندران
اقلیم استان مازندران
عوامل اقلیمی
راهکار های اقلیمی:ویژگی معماری بومی مناطق معتدل و مرطوب
پیلوت و کرسی چینی
سایبان
مصالح
تهویه مناسب
بافت
سقف شیبدار
اصول طراحی در اقلیم معتدل ( کشیدگی ساختمان )
اصول اجرایی
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD اقلیم و معماری(۱۰صفحه)

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان

پاورپوینت مجتمع تجاری- فرهنگی کوروش

پاورپوینت آسمان خراش

پاورپوینت برج های کج دنیا را بشناسید

پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ ونک تهران

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.