پاورپوینت ایمنی در کارگاه های ساختمانی

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۷۳۶۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۳

دانلود فایل پاورپوینت ایمنی در کارگاه های ساختمانی،در حجم ۶۳ اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت ایمنی در کارگاه های ساختمانی ،در حجم ۶۳ اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین و اشتغالزاترین صنایع کشور است. بنابراین، توجه به مسائل مربوط به ایمنی و سلامت شغلی کارگران و کارکنان در این صنعت مهم می باشد. از آنجا که فعالیت های عمرانی بسیار متنوع و پیچیده می باشند، ریسک فراوانی در اینگونه فعالیتها مشاهده می شود. لذا، آثار و تبعات عدم رعایت ایمنی و پیشامد حوادث برای گروه های ذینفع بسیار پر هزینه و بعضاً غیر قابل جبران خواهد بود.

از آنجا که یک حادثه ساختمانی می تواند از نظر اقتصادی و اجتماعی خساراتی به فرد و اجتماع وارد کند، این نتیجه عاید می گردد که جلوگیری از حوادث ساختمانی، قسمتی از منابع مالی و انسانی جامعه را که از عوامل تولید اقتصادی هستند حفظ مینماید و از فشارها و ناراحتی های روانی کارگران حادثه دیده ، خانواده آنها و جامعه جلوگیری به عمل می آورد.

قبل از شروع عملیات ساختمانی باید پروانه ها و مجوز های لازم توسط مالكان و صاحبان كار از مراجع ذیربط قانونی اخذ گردد.
مسئولیت اجرای مقررات حفاظتی بر اساس ماده ۹۱ و ۹۵ قانون كار بر عهده كار فرما می باشد.
هر گاه كارفرما اجرای عملیات ساختمانی خود را به پیمانـكاران مختـلف محول نمـاید هر پیمانكار در محدوده پیمان خود مسئول اجرای مقررات حفاظتی خواهد بود.
هر گاه مهندسان ناظر در ارتباط با نحوه اجرای عملیات ساختمانی ایراداتی مشاهده نمایند كه احتمال خطر وقوع حادثه را در برداشته باشد باید فوراً مراتب را همراه با راهنمایی ها و دستور العملهای لازم كتباً به كارفرما، واحد كارو امور اجتماعی محل و مرجع صدور پروانـه ساختمان اطلاع دهند . كارفرما نیز موظف است نسبت به رفع خطر اعلام شده اقـدام لازم را به عمل آورد .
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
مقررات عمومی
ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی
وسایل دسترسی موقت
تخریب
گود برداری
حفر چاه های آب و فاضلاب
اجرای سازه های فولادی
اجرای سازه های بتنی
مقررات متفرقه

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۶۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ایمنی در كارگاه(۲۵ اسلاید)

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

 پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت ایمنی در کارگاه های ساختمانی

پاورپوینت سیستم ساختمان های بتن مسطح با قالب عایق ماندگار

پاورپوینت سیستم های کششی

پاورپوینت زمان تناوب سازه

پاورپوینت مجتمع مسكونی

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.