پاورپوینت برج های کج دنیا را بشناسید

26دسامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت برج های کج دنیا را بشناسید

پاورپوینت برج های کج دنیا را بشناسید , پاورپوینت برج های کج دنیا را بشناسید , دانلودپاورپوینت برج های کج دنیا را بشناسید ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۶۰۳۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۴

پاورپوینت برج های کج دنیا را بشناسید در ۳۴ اسلاید برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

 

ه ویژه در ساختمان های بلند، وقتی ساختمان بر روی یک محل نه چندان محکم بنا شود این اتفاق خواهد افتاد. ساختمان شروع به کج شدن می کند و هر سال زاویه آن بیشتر و بیشتر می شود و هرچند ممکن است قرن ها زمان ببرد اما در نهایت در صورتی که تلاشی جدی برای ثبات آن انجام نشود فرو خواهد ریخت. اینها مسائلی هستند که در مورد این ۱۱ برج اتفاق افتاده است.
۱) دو برج بولونیا ، ایتالیا
این دو برج در بین سالهای ۱۱۰۹ و ۱۱۱۹ ساخته شده اند. برج بلندتر Asinelli و برج کوتاه Garisenda نامیده می شود. Asinelli در حدود ۳۱۹ فوت ارتفاع دارد. این دو برج برخورد رعد و برق، آتش سوزی، حملات و بمباران های جنگ جهانی دوم را تجربه کرده اند. Garisenda که چندین بار در کتاب کمدی الهی دانته به آن اشاره شده است از قرن ۱۴ به دلیل نرم شدن زمین شروع به کج شدن کرده است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.