پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن

پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن

 پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن , دیکانستراکشن , پاورپوینت دیکانستراکشن , دانلود پاورپوینت دیکانستراکشن , معماری دیکانستراکشن ,

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۳۵۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۹

پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن در ۶۹ اسلاید برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۹,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن در ۶۹ اسلاید آماده شده که در ادامه توضیحات مختصری در مورد این سبک از معماری ارائه خواهیم کرد و شما می توانید توضیحات کامل را پس از دریافت این پاورپوینت مشاهده نمایید. واژه دیکانستراکشن در فارسی به معنی ساختار زدایی، شالوده شکنی، واسازی، بنیان فکنی، ساختار شکنی و بن فکنی ترجمه شده است. شاید این کثرت اسامی به دلیل آن باشد که دیکانستراکشن یک نگرش چند وجهی و چند معنایی به دال و مدلول و هر نوع متنی دارد. شاید هم به دلیل آن است که هنوز ابهامات و سوالات زیادی در مورد دیکانستراکشن وجود دارد.
فلسفه دیکانستراکشن و زمینه های نظری:
مکتب دیکانستراکشن توسط ژاک دریدا ، فیلسوف معاصر فرانسوی ، پایه گذاری شد . دریدا با ساختارگراها مخالف است و معتقد است که وقتی  ما به دنبال ساختارها هستیم از متغیر ها غافل می مانیم ، فرهنگ و شیوه های قومی هر لحظه تغییر می کند ، پس روش ساختارگراها نمی تواند صحیح باشد در بینش دیکانستراکشن ، ما در یک دنیای چند معنایی زندگی می کنیم . هر کس معنایی و استنباطی متفاوت با دیگران از پدیده های پیرامون خود قرائت می کند .
دیکانستراکتیویسم سعی داشت تا ساختار اندیشه و نظم محوری که گمان دارد به جهان ما تحمیل شده را تغییر دهد! چنین معنایی که از طریق ساختاری نظام یافته تحمیل می شود، تفسیرهای دیگری که در همان زمینه با اعتباری یکسان عرضه می شوند را سرکوب کرده و امکان تنوع فکری و ذهنی خارج از این چارچوب را بخصوص از مخاطب می گیرد.
به عقیده دریدا معماری به قسمی که در عرصه فلسفه فهمیده می شود جایی برای زیستن و فضایی برای زندگی است و تجسم و شاهد زنده ی اندیشه هایی است که با تصویر و علامت تبیین میشود. اما این تصویرگرایی که از طریق تجدید نظر راه به واسازی میبرد خود بر معماری استوار است اگرچه  در این صورت معماری نیز از حد خود فراتر میرود و تعالی می یابد .
عنوان: سبک معماری دیکانستراکشن
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: ۳٫۵ MB
صفحات: ۶۹

قیمت فایل فقط ۹,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری

پاورپوینت مدرسه

پاورپوینت کاشی و کاشی کاری در معماری

پاورپوینت کاروانسرا جلوه ای از معماری ایرانی اسلامی

پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.