پاورپوینت مرکز ملی ورزش های آبی پکن (مکعب آبی )

پاورپوینت مرکز ملی ورزش های آبی پکن (مکعب آبی ) ,  دانلود پاورپوینت مرکز ملی ورزش های آبی پکن (مکعب آبی ) ,  مرکز ملی ورزش های آبی پکن (مکعب آبی ) ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۳۴۵۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۶

پاورپوینت مرکز ملی ورزش های آبی پکن (مکعب آبی )

دانلود فایل پاورپوینت مرکز ملی ورزش های آبی پکن (مکعب آبی )،در حجم ۳۶ اسلاید قابل ویرایش،که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید این محصول را در صورت تمایل خرید نمایید .

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مرکز ملی ورزش های آبی پکن (مکعب آبی )

 

 

مرکز ملی ورزش‌های آبی پکن، همچنین مشهور به مکعب آب، نام ساختمان محل برگزاری مسابقات شنا، شیرجه و واترپلو در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ پکن است. این استادیوم آبی گنجایش بیش از ۱۷هزار تماشاگر را دارد.[۱] این ساختمان در شمال کشور چین توسط معماران برجسته‌ای از گروه اروپ و گروه دیگری از استرالیا ساخته شده که نطریه وایده این گروه به دلیل به حداقل رساندن مصرف انرژی وهمچنین ایده مناسبی که با توجه به کاربری دارد توانست در بین نطرهای دیگر جایگاه ویژهای پیدا کند وبه مرحله اول راه پیدا کند. بسیاری از مردم معتقد بودند که مکعب آب، سریعترین استخر المپیک در جهان است. چون که این استخر ۱٫۳۱۴ متر از اغلب استخرهای المپیک عمیق تر است. پوشش به کاررفته در سطح خارجی مکعب و چگونگی عملکرد آن مسئله آتش‌سوزی و چگونگی مقابله با آن استفاده از انرژی خورشیدی و نیز بازیافت آب مصرفی در استخر با توجه به کمبود بارش و آب در شهر پکن از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه این پروژه می‌باشد. مرکز ملی ورزش‌های آبی توسط شرکت بومی China Construction Design International طراحی شده و ساخت آن اندکی بیش از سه سال به طول انجامیده است. این ساختمان در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۰۸ میلادی، برای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ آماده گردید.[۲]

مکعب آب، یکی از ۳۷ تاسیساتی است که مسابقات المپیک تابستانی پکن در آن برگزار می‌شود. این سالن در کنار استادیوم ملی پکن موسوم به «آشیانه پرنده» واقع شده است.
بخشی از متن:
مکعب آب نام پروژه “مرکز شنا و بازیهای آبی” در بازیهای المپیک تابستانی ۲۰۰۸پکن است. ساخت این پرژه در سال ۲۰۰۳ با تحویل زمین آغاز و در ۲۸ ژانویه ۲۰۰۸ به پایان رسید، و برای استفاده تحویل داده شد.

در ژوییه ۲۰۰۳، طرح مکعب آب از بین ۱۰ طرح بین المللی که در رقابت معماری طراحی استخر شرکت کرده بودند، انتخاب شد. طراحی و اجرای پروژه مکعب آب را کنسرسیومی متشکل از گروه معماران PTW از استرالیا، شرکت آروپ، انجمن مهندسی ساختمان جمهوری خلق چین CSCEC، و انستیتو طراحی شنزنShenzhen وابسته به آن CSCEC+DESIGN انجام دادند.
به نظر طراحان مکعب آب، این پروژه یکی از هنرمندانه ترین و مهیج ترین طراحی های ورزشگاهی محسوب می شود.
طراحی مکعب آب حاصل تلاش یک کار گروهی است؛ معماران چینی به دلیل تناسبات نمادین فرهنگ چینی و نیز همخوانی با ورزشگاه آشیانه پرنده، علاقمند به ایجاد فرمی مکعب شکل بودند، در حالی که طراحان شرکت استرالیایی، ایده مکعبی با پوشش حبابی که نماد و سمبل آب باشد، را ارایه کردند.
و…

فهرست مطالب:
آشنایی کلی با مرکز بازیهای آبی پکن
معرفی مجموعه
سازه مکعب
ابعاد پروژه
ویژگی های منحصر به فرد مکعب آب

بازدهی سازه ای
دلیل استفاده از etfe
مکعب آب بعد از بازیهای المپیک
جوایز کسب شده برای طراحی و اجرای پروژه مکعب آب
تصاویر از مجموعه

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت فنـــــاوری نانــــو در ساختــــمان (۲۴ اسلاید)

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

 

 

______________________________________________________

پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید :

پاورپوینت شهر تاریخی بلقیس

پاورپوینت ۱۰ بنای تاریخی محبوب جهان

پاورپوینت معماری و فرهنگ

پاورپوینت معرفی ۱۰ بنای زیبای جهان

پاورپوینت آسیاب های شوشتر

______________________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.