پاورپوینت مصالح هوشمند

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۷۵۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۹

پاورپوینت مصالح هوشمند در ۳۹ اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مصالح هوشمند


مصالح هوشمند
هوشمند سازی ساختمان

ساختمان‌ها و زندگی در آنها در طول دو دهه گذشته بسیار تغییر كرده است‌. در واقع می‌توان گفت كه به جز تعداد كمی از استثناهای موجود، ساختمان‌های كنونی از آن نوع زیستگاه‌ها نیستند كه به حال حاضر تعلق داشته باشند‌. با توسعه در زمینه مصا‌لح، فرآورده‌ها و روش‌های ساخت ابداعی، حركت به سوی ساختمان‌هایی با كارایی بالاتر و صرفه اقتصادی بهتر و سازگار با محیط زیست امری ضروری می‌نماید. ما در حال حاضر در آستانه نسل بعدی ساختمان‌ها هستیم. ساختمان‌هایی با درجات متعددی‌ كه كاملاً رفتار اكولوژیكی دارند و قادرند با بهره‌گیری هوشمندانه از مصالح سازگار و عملكرد (Hi-Tech) تكنولوژی جدید مناسب، در برابر تغییرات مستقیم و غیر مستقیم پیرامون خود واكنش نشان دهند و خود را با شرایط مناسب تطبیق دهند‌. این نوآوری‌ها وظایف جدیدی را برای طراحان و معماران ایجاد می‌كند كه از قافله پر سرعت تكنولوژی عقب نمانده و آنها را در طرح‌های خود بكار گیرند.

مصالح و فرآورده‌های نوین

در حال حاضر طیف وسیعی از فرآورده‌ها و مصالح، در دسترس قرار گرفته‌اند‌ یا اینكه د‌ر حال عرضه به بازار هستند‌. برخی از آنها به طور خاص برای استفاده در زمینه معماری تولید شده و برخی نیز برای كاربردهای دیگری مثل صنعت منسوجات، اتومبیل سازی و … در نظر گرفته شده‌اند‌. اما نكته اصلی اینجاست كه چگونه این مصالح نوین دردسترس معماران و طراحان قر ار گیرد‌. اگر برای معماران این امكان فراهم آید كه بتوانند تمام این مصالح و فرآورده‌ها را مستقیماً یا به شكل اصلاح شده در پروژه‌های خود به كار گیرند، آنگاه سیل عظیمی از امكانات تازه و جالب برای طراحی ساختما‌ن‌ها و روش‌های ساخت را به دنبال خواهد داشت‌ . معماران خلاق می‌توانند مصالح و فرآورده‌های نوین را برای كاربردهای خاص معماری توسعه دهند و قادر خواهند بود صنعت تازه‌ای را در معماری بر پایه مصالح نوین پدید آورند.

مصالح بازیافتی

این مصالح اساساً از مواد دست دوم و زباله‌های تمیز، تهیه می‌شوند‌. برای تهیه مصالح بازیافتی، قسمت‌های ارزشمند مصالح دست دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی به هر حال فرآورده حاصله معمولاً كیفیت پایین‌تری نسبت به مصالح اصلی دارد. امروزه استفاده از مصالح بازیافتی با توجه به اصول معماری پایدار بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

 

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت ضد یخ بتن

پاورپوینت سیمان ویژه و سیمان نسوز

پاورپوینت مقاوم سازی تیر بتنی

پاورپوینت بازیافت آسفالت

پاورپوینت ‌فرایند جوشکاری با گاز‌

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.