پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون , یادمانهای استاد هوشنگ سیحون , پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون ,

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۳۱۳۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۸

 پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون ، ویژه دانشجویان معماری رای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

هوشنگ سیحون متولد ۱۲۹۹ در تهران ، تا سال ۱۳۱۹ مشغول تحصیل در دبستان تا دبیرستان در تهران بوده از سال ۱۳۲۳ موفق به اخذ پایان نامه مهندسی در رشته معماری شد بین سالهای ۱۳۲۸۱۳۲۴ در پاریس در دانشگاه هنرهای زیبا ادامه تحصیل داد و موفق به اخذ دیپلم معماری از دانشگاه بوزار پاریس شد به ایران بازگشت ودانشیار دانشگاه هنرهای زیبای تهران ومشغول تدریس شد و

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

هوشنگ سیحون

زندگینامه هوشنگ سیحون

متولد ۱۲۹۹ در تهران ، تا سال ۱۳۱۹ مشغول تحصیل در دبستان تا دبیرستان در تهران بوده از سال ۱۳۲۳ موفق به اخذ پایان نامه مهندسی در رشته معماری  شد. بین سالهای ۱۳۲۸-۱۳۲۴ در پاریس در دانشگاه هنرهای زیبا ادامه تحصیل داد و موفق به اخذ دیپلم معماری از دانشگاه بوزار پاریس شد. به ایران بازگشت ودانشیار دانشگاه هنرهای زیبای تهران ومشغول تدریس شد و ۵ سال بعد به مقام استادی ارتقا یافت ،در سال ۱۳۴۱ به مقام ریاست دانشکده منصوب شد. بنیان گذار رشته شهر سازی ورشته های موسیقی و تئاتر در دانشگاه هنرهای زیبا  و همچنین بوجود اوردن دفتر فنی دانشکده از اقدامات سالهای ۴۷-۱۳۴۱ اوست. در شوراهای متعددی از جمله شورای ذانشگاه تهران ، شورای مرکزی دانشگاهها ، شورای عالی شهر سازی، شورای عالی آثار باستانی وابنیه تاریخی، شورای عالی ارزشیابی دارای مقام  بوده است. اودر سمینارها وسخنرانیهای متعدد در نقاط مختلف ایران و شهرهای پاریس ، آکسفورد ، لوس آنجلس ، روم، صوفیه، آتن، مسکوودهلی نو شرکت داشته است. آثار نقاشی او در نقاط مختلف جهان به نمایش گذاشته شده است. از جمله در تهران، در آمریکا در دانشگاه سانتاباربارا ، در دانشگاه ماسا چوست به اتفاق پیکاسو و سالوادور والی ودر پاریس کارهای نقاشی او در بعضی از کرکسیونهای اشخاص هنر دوست ونیز در چهار دانشگاه مهم امریکا ( هاروارد، ام آی تی، واشنگتن یونیورسیتی وبرکلی) نگهداری می شود. از او کتابی به نام نگاهی به ایران در پاریس مشتمل بر یک قسمت از  طرحهای سیحون به چاپ رسیده است.

فهرست :

زندگینامه

معرفی کارها

آرامگاهها

۱) فردوسی

۲)بوعلی

۳)خیام

۴)نادر شاه

۵)کمال الملک

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون ، آماده برای درس انسان ، طبیعت ، معماری ، ویژه دانشجویان معماری

عنوان: یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

فرمت: پاورپوینت

حجم فایل فشرده: ۳٫۱۸ MB

صفحات: ۱۸ اسلاید

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

پاورپوینت کاخ – معماری اسلامی

پاورپوینت کاروانسرا

پاورپوینت مناره

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ۲

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.