گزارش کار آزمایش ضربه شارپی ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

گزارش کار آزمایش ضربه شارپی ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

گزارش کار آزمایش ضربه شارپی ( آزمایشگاه مقاومت مصالح ), آزمایشگاه مقاومت مصالح,آزمایش ضربه شارپی,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۵۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴

گزارش کار آزمایش ضربه شارپی ( آزمایشگاه مقاومت مصالح ) دارای ۴ اسلاید و حجم ۵۹ کیلو بایت می باشدو کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید این گزارش کار را در ادامه دانلود کنید. هدف از انجام آزمایش ضربه ، ارزیابی میزان انرژی جذب شده توسط فلزات است این گزارش کار با فرمت word و قابل ویرایش می باشد.

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

گزارش کار آزمایش ضربه شارپی ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

این گزارش کار با فرمت word و قابل ویرایش می باشد.
هدف از انجام آزمایش ضربه ، ارزیابی میزان انرژی جذب شده توسط فلزات است.
مصالح عموماً برای ساخت سازه های باربر به كار می روند.یك مهندس طراح بایستی بداند كه آیا مصالح در شرایط مختلفی كه سازه تحت بهره برداری قرار می گیرد دوام آورده و سالم می مانند.عوامل مهمی بر طاقت (قابلیت جذب انرژی) یك سازه اثر منفی می گذارند.این عوامل عبارتند از:دمای پایین محیط،بارگذاری اضافی و آهنگ سریع كرنش كه به واسطه فشار بیش از حد،ضربه و تمركز تنش در شكافها و تركها بوجود می آید.
تمامی این عوامل منجر به شكست می شوند.برهم كنش این عوامل می تواند تا حدودی بوسیله تئوری شكست لحاظ شود.پیش از ارائه این تئوری آزمایشاتی همچون آزمایش ضربه بوجود آمد.این آزمایش روشی برای ارزیابی طاقت نسبی مصالح مهندسی است و معمولاً برای بررسی فلزات بكار می رود.
امروزه نیز این آزمایش به عنوان یك روش اقتصادی كنترل كیفیت بكار می رود.آزمایشات مشابهی نیز برای مواد پلیمری،سرامیك ها و آلیاژها استفاده می شود.در آزمایش ضربه میزان انرژی جذب شده توسط یك قطعه شكافدار استاندارد در اثر ضربه اندازه گیری می شود.

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.