یك رگی كردن ساختمان

پاورپوینت یك رگی كردن ساختمان ,  یك رگی كردن ساختمان ,  دیوارچینی ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۸

یك رگی كردن ساختمان بعد از پی سازی و ایزولاسیون در ساختمانهای آجری معمولا روی پی را طبق نقشه یك رگ آجر نی چینند و باصطلاح ساختمان را یك رگی می نمایند در موقع یك رگی كردن ساختمان باید دقت كافی بعمل آید كه اندازه ها كاملاً مطابق نقشه باشدکه برای شماکاربران عزیز در نظرگرفته شده است و شمامیتوانیداین پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

یك رگی كردن ساختمان

بعد از پی سازی و ایزولاسیون در ساختمانهای آجری معمولا روی پی را طبق نقشه یك رگ آجر نی چینند و باصطلاح ساختمان را یك رگی می نمایند. در موقع یك رگی كردن ساختمان باید دقت كافی بعمل آید كه اندازه ها كاملاً مطابق نقشه باشد. بعد از یك رگی ن ساحتمان مجددا ابعاد اطاقها و راهروها و سرویسها را كنترل نموده و مخصوصاًاز گونیا بودن تمام قسمتها بوسیله چپ و راست گرفتن مطمئن می شویم. در این مرحله عرض ئیوارها باید مطابق نقشه باشد. سپس اقدام به دیوارچینی می نمایند.

لایه های مختلف دیوارچینی

۱- آجرچینی به پهنای مختلف

۲- ملات

دیوار

برای جداسازی قسمتهای مختلف ساختمان بكار می رود. به این نوع دیوارها پارتیشن یا جداكننده می گویند. تیغه دیواری است به پهنای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سانتیمتر. تیغه های بلند و طویل را نمی توان به پهنای ۵ یا ۱۰ سانتیمتر ساخت زیرا تیغه های ۵ یا ۱۰ سانتیمتری با ابعاد زیاد ایستا نخواهد بود. ملات تیغه های ۵ سانتیمتری معمولا گچ و خاك است.

عرض دیوار

عرض دیوار معمولا بستگی به ارتفاع آن و باری كه روی آن قرار می گیرددارد و معمولا دیوارهای ساختمانهای دو تا سه طبقه را ۳۵ سانتی متری و و سه تا چهار طبقه را ۴۵ سانتی متری می سازند و می توان در یك ساختمان چهار طبقه عرض دیوار را در طبقه اول ۴۵ سانتی متر و در سه طبقه بعد ۳۵ سانتی متر ساخت. برای ساختمانهای یك طبقه اگر از ملات ماسیه سیمان و یا سیمان آهك استفاده نمایند می توان دیوارهای حمال را ۲۲ سانتیمتری هم بچینند.

نوع فایل: word

سایز:۱۴٫۷ KB

تعداد صفحه:۱۸ 

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

________________________________________
پیشنهادمیکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

____________________________________________

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.