پاورپوینت مواد و مصالح جدید ساختمانی و کاربرد آنها

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۸۸۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۹۰

این فایل در مورد مواد و مصالح جدید ساختمانی و کاربرد آنها در قالب پاورپوینت و در ۹۰ اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مواد و مصالح جدید ساختمانی و کاربرد آنها

نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن وضرورت استفاده از روش ها و مصالح جدید به منظور افزایش سرعت ساخت، سبک سازی، افزایش عمر مفید ونیز مقاوم نمودن ساختمان در برابر زلزله را بیش از پیش مطرح کرده است .

حل مشکلاتی نظیر زمان طولانی اجرا عمر مفید، کم ویا هزینه زیاد اجرای ساختمان ها نیاز مند ارائه راهکار هائی به منظور استفاده عملی از روش های نوین ومصالح ساختمانی جدید جهت کاهش وزن و کاهش زمان ساخت , دوام بیشتر ونهایتا کاهش هزینه اجراست.

تولید بتن سبك در ایران تا سالهای اخیر به صورت سنتی با استفاده از دانه‌های سبكی چون رس شكفته، سنگ پا، پوكه معدنی و یا بتن‌های گازی تولید می گردید كه هرکدام معایبی از نظر جذب رطوبت، تخریب طبیعت و محدودیت عرصه كاربرد، دارا می ‌باشند. اما امروزه با تزریق هوا در داخل اختلاط ماسه و سیمان، امکان سبک نمودن وزن آن هرچه بیشتر فراهم و اختلاط‌های كم‌ وزن (۳۰۰ تا ۱۷۰۰ كیلوگرم بر مترمكعب) تحت نام بتن سبك هوادار Foamed Concrete تولید می‌گردد.

از گذشته ها تاکنون دیوارهای بتونی و سنگی و شالوده های ساختمان می بایست دارای جدار ضد آب باشند تا از نفوذ آب به داخل آن تاحد امکان بتوان جلوگیری کرد چراکه همانطور که می دانیم نم و رطوبت می تواند خسارات جبران ناپذیری رابه ساختمان وارد کند. شرکت “کویکرت” (QUIKRETE) توانسته است محصولاتی را در این زمینه تولید کند که شامل بتون مقاوم ضد آب “کویکرت”، بتون معمولی ضد آب، بتون و مصالحی که دارای رنگ ثابت در برابر آب هستند، می باشد. تمامی این محصولات قابل مصرف در بخش های داخلی و خارجی دیوارهای منزل می باشد. البته این مصالح در کف سازی

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت شیشه و رنگ در ساختمان

استاندارد و ضوابط طراحی هتل

پاورپوینت شکل شناسی ، مبلمان و میدانهای شهری در شهرشناسی

پاورپوینت انواع پل و اجرای آن

پاورپوینت شاتکریت بتن بدون قالب بندی جهت ترمیم و بهسازی سازه ها

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.