آسفالت الیافی (مهندسی عمران)

25اکتبر - توسط admin2 - 0 - در پاورپوینت عمران و ساختمان
آسفالت الیافی , الیاف فولادی, ترك موزاییكی,
دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۶

آسفالت الیافی (مهندسی عمران) دارای ۲۶ اسلاید می باشد و کاربران محترم می تواممد این پاورپوینت را دانلود کنند. توضیح یكی از روشهای مهم برای كاهش و كنترل عرض تركهای حاصل از كشش مستقیم استفاده از الیاف است فهرست مطالب مقدمه انواع ترکها درآسفالت مواد افزودنی و تأثیر آن در آسفالت مزایای آسفالت الیافی کاربری های آسفالت الیافی الیاف فولادی خواص الیاف فولادی نتیجه گیری

قیمت فایل فقط ۲,۵۰۰ تومان

خرید

 

آسفالت الیافی (مهندسی عمران)

یكی از روشهای مهم برای كاهش و كنترل عرض تركهای حاصل از كشش مستقیم استفاده از الیاف است.

طبق آمار نشان داده شده، صنعت راهسازی بیش از ۱۰ درصد از حجم اعتبار کل توسعه کشور را به خود اختصاص می دهد که با توجه به اهمیت این موضوع، بهره بردن از فناوری‌های نوین از جمله آسفالت الیافی می تواند منجر به افزایش دوام و عمر راه ها و باند فرودگاه‌ها و بالطبع کمک به رشد اقتصادی کشور شود.

امروزه راه یکی از عوامل موثر در زمینه ی حمل و نقل و ارتباطات می‌باشد . در راه های پر رفت و آمد ،برای رویه ی راه از مصالح قیری یا سیمانی استفاده می شود که در اثر بارگذاری این نوع رویه ها دچار تغییر شکل شده و این تغییر شکل ایجاد شده باعث ایجاد تنشهای کششی افقی در لایه روسازی می شود که اگر این تنشها از مقدار استقامت کششی مصالح بیشتر باشد باعث ایجاد ترک می گردد.

قیمت فایل فقط ۲,۵۰۰ تومان

خرید

.

نظرات کاربران در مورد این کالا
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.