تحقیق پل و راه

3دسامبر - توسط زهره غفوری تبار - 0 - در پروژه معماری
 تحقیق پل و راه ,  پل و راه ,  پل ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۷۰۸۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۰۶

تحقیق پل و راه در سال های اخیر، پل های راه های اصلی برای هیئت مدیره این آژانس از جایگاه خاصی برخوردار بوده اند، زیرا ناسیونال آدیت آفیس «دفتر اصلی ممیزی»، كمیته حسابهای مردمی پارلمان و كمیته حمل و نقل یكی پس از دیگری در این زمینه سرمایه گذاری كرده اند این امر سبب شده است آژانس بیش از حد معمول به سازه ها توجه كندکه برای شما کاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

تحقیق پل و راه  

بخش اول: طرح كلی

مقدمه

جی ای كرمن، مهندس اصلی (عالی رتبه) شاهراه، آژانس شاهراه ها

پیش زمینه آژانس شاهراه “hihung Agency” مسئولیت اداره شبكه راههای اصلی انگلستان را به عهده دارد. این امر به معنای نگاه داری و بهبود بخشیدن به شبكه موجود است كه پل ها بخش مهمی از آن را تشكیل می دهند. پل ها نه فقط به دلیل وجود كاربردی خود بلكه به دلیل منابع اساسی مورد نیاز برای نگاهداری آنها اهمیت دارند.

از سال ۱۹۸۸، سرمایه صرف شده برای برنامه نگهداری پل های راه های اصلی كشور حتی به مرز ۱۰۰۰ میلیون پوند هم رسیده است. بخش اعظم هزینه به نیاز مبنی بر نگهداری پل ها در حد استاندارد و به خصوص در مورد وسائط نقلیه سنگین اروپایی بین المللی مربوط است. هدف اصلی، حصول اطمینان از این امر است كه از اول ژانویه ۱۹۹۹ تمام سازه هایی كه راه های اصلی بر آنها سوارند می توانند به طور ایمن توسط كامیون ها مورد استفاده قرار گیرند.

در سال های اخیر، پل های راه های اصلی برای هیئت مدیره این آژانس از جایگاه خاصی برخوردار بوده اند، زیرا ناسیونال آدیت آفیس «دفتر اصلی ممیزی»، كمیته حسابهای مردمی پارلمان و كمیته حمل و نقل یكی پس از دیگری در این زمینه سرمایه گذاری كرده اند. این امر سبب شده است آژانس بیش از حد معمول به سازه ها توجه كند.

واضح است كه برنامه ۱۵ سالة احیاء (بازسازی) پل های جاده‌ای نشانگر یك تلاش اساسی از سوی آژانس است كه با هدف بهبود بخشیدن به پل‌ها می‌باشد به گونه‌ای كه این پل ها تحت شرایط ترافیكی سنگین امروزه بتوانند عملكرد صحیحی داشته باشند. مقامات محلی و سایر صاحبان پل نیز در مورد پل های خود دست به اقدامات مشابهی زده اند.

این اقدامات بسیار آموزنده بوده اند. یك پیام واضح حاصل از این اقدامات نیاز مبرم به یك سیستم جامع برای مدیریت پل هاست. بسیاری از پل ها بدون هیچ اشكالی در ارزیابی ها رد می شوند پس دانستن این كه آیا لازم است كاری برای اطمینان یافتن از ایمنی عمومی انجام شود یا فقط مسائل مربوط به هزینه كل عمر پل ضروری هستند، مهم است. این همان جایی است كه داوری واضح مهندسی مورد نیاز است.

فواید حاصل از صرف هرگونه پول برای فعالیت های مدیریتی چندان روشن نیست. فوائد هر نوع اقدام اصلاحی یا پیشگیری كننده بسیار پیچیده است. اگر به طور آشكار خطر تخریب یا افتادن پل وجود داشته باشد، انجام بعضی اقدامات ضروری است، اما اگر اقدامات مربوط به كاهش دادن هزینه های آینده باشند، سود آنها فقط در درازمدت معلوم می شود.

نوع فایل: word

سایز:۶٫۹۱ MB 

تعداد صفحه: ۴۰۶

قیمت فایل فقط ۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

_______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر رامشاهده کنید:

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

انواع پله های ساختمانی – مهندسی معماری

________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.