دستورالعمل آزمایشگاه تكنولوژی بتن مطابق با استاندارد ایران و ذكر استانداردهای

3دسامبر - توسط زهره غفوری تبار - 0 - در پروژه معماری

دستورالعمل آزمایشگاه تكنولوژی بتن مطابق با استاندارد ایران و ذكر استانداردهای

 دستورالعمل آزمایشگاه تكنولوژی بتن مطابق با استاندارد ایران و ذكر استانداردهای ,  دستورالعمل آزمایشگاه تكنولوژی بتن ,  مطابق با استاندارد ایران ,

 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۸۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۷۳

دستورالعمل آزمایشگاه تكنولوژی بتن مطابق با استاندارد ایران و ذكر استانداردهای هدف از تألیف این مجموعه آشنایی دانشجویان دانشگاهها (در مقطع كاردانی و كارشناسی) و دیگر مراكز آموزش عالی و با تكنولوژی بتن نگاشته شده است گسیختگی و خرابی تعداد زیادی از سازه‌های بتنی در زلزله‌های اخیر ایران زلزله‌های ویرانگری مانند طبس – منجیل – رودبار – بیرجند – قائنات – بم … روشنگر این واقعیت است كه مهندسین به اندازه كافی با بتن آشنا نمی باشندکه برای شما کاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۱۲,۹۰۰ تومان

خرید

دستورالعمل آزمایشگاه تكنولوژی بتن مطابق با استاندارد ایران و ذكر استانداردهای 

پیشگفتار

هدف از تألیف این مجموعه آشنایی دانشجویان دانشگاهها (در مقطع كاردانی و كارشناسی) و دیگر مراكز آموزش عالی و با تكنولوژی بتن نگاشته شده است. گسیختگی و خرابی تعداد زیادی از سازه‌های بتنی در زلزله‌های اخیر ایران  زلزله‌های ویرانگری مانند طبس – منجیل – رودبار – بیرجند – قائنات – بم … روشنگر این واقعیت است كه مهندسین به اندازه كافی با بتن آشنا نمی باشند. در نتیجه این ناآگاهی در ارتباط صحیح اجزاء بتن برای رسیدن به مخلوط مناسب و همچنین اجرای صحیح كارهای بتنی دقت كافی صورت نمی گیرد. به نظر می‌رسد كه گاهی اثرات آب، هوا، دما و شرایط محیطی به حساب آورده نمی شود و لذا اطمینانی در مورد پایایی و دوام سازه‌های بتنی به وجود نمی آید.

هم اكنون تولید سالیانه سیمان در كشور به ۳۲ میلیون تن رسیده است (سرانه هر نفر تقریبا ۵۰۰ كیلوگرم) و در نظر است تا پایان برنامه چهارم اقتصادی این میزان تولید به ۸۰ میلیون تن برسد (سرانه هر نفر تقریبا ۱۰۰۰ كیلوگرم) این میزان تولید سیمان كه بخش عمده آن در تولید بتن و فرآورده‌های بتنی مصرف می‌شود نشانگر اهمیت بتن به عنوان مصالح ساختمانی برتر قرن می‌باشد. در این راستا اجباری شدن تعدادی از استانداردهای مصالح ساختمانی از جمله سیمان – شن – ماسه – بتن آماده … به بهبود كیفیت سیمان و فرآورده‌های بتنی كمك فراوانی نموده است ولی متاسفانه هنوز تا رسیدن به مرحله بهره گیری كامل از كیفیت كامل بتن‌های تولید شده و مصرف شده در كشور فاصله زیادی وجود دارد. سریعترین راه رسیدن به این هدف ارتقاء سطح دانش و فرهنگ عمومی استفاده از بتن به عنوان مصالح ساختمانی ممتاز می‌باشد.

از این روست كه تقریبا در تمامی دانشگاههای كشور مسابقات متعددی در زمینه بتن صورت می‌گیرد و به علاوه دو انجمن بزرگ بتن ICI (انجمن بتن ایران) و ACI (انجمن بتن امریكا) همه ساله به منظور آگاهی و آموزش و ترغیب مهندسین نسل‌های آینده اقدام برگزاری مسابقات متعددی می‌نماید گرچه اذعان دارم كه هنوز برای كم كردن فاصله خود با استانداردهای جهانی در زمینه تولید علم راه طولانی در پیش داریم ولی در خصوص امر پژوهش و تحقیقات در زمینه بتن فعالیتهای خوب و چشمگیری در چند سال اخیر توسط اساتید و دانشجویان علاقه مند صورت گرفته است و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی موفق به كسب رتبه‌های مناسبی در مسابقات كشوری و جهانی شده اند.

نوع فایل: word

سایز:۱۸۳ KB

تعداد صفحه:۱۷۳ 

قیمت فایل فقط ۱۲,۹۰۰ تومان

خرید

_______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر رامشاهده کنید:

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

انواع پله های ساختمانی – مهندسی معماری

________________________________________

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.