دلایل تأخیر موجه در قراردادهای ساختمانی بدون ثبت ساخت

دلایل تأخیر موجه در قراردادهای ساختمانی بدون ثبت ساخت

دلایل تأخیر موجه در قراردادهای ساختمانی بدون ثبت ساخت ,  تأخیر موجه در قراردادهای ساختمانی ,  قراردادهای ساختمانی بدون ثبت ساخت ,

دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۴

دلایل تأخیر موجه در قراردادهای ساختمانی بدون ثبت ساخت، باید در وحله اول مراجعه ای به تصمیم اخیر باركر انجام شود در این مورد، قرارداد ۲ ماه برای اجرا زمان داشت و با توجه به دستورالعمل پیمان كار ۲ ماه در تأخیر بود این تأخیر ناشی از چند دلیل بود كه یكی از آنها مربوط به مسؤلیت كارفرما می باشدکه برای شما کاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۵۰۰ تومان

خرید

دلایل تأخیر موجه در قراردادهای ساختمانی بدون ثبت ساخت

.

مقدمه: ضمن یك مقدمه، باید در وحله اول مراجعه ای به تصمیم اخیر باركر انجام شود. در این مورد، قرارداد ۲ ماه برای اجرا زمان داشت و با توجه به دستورالعمل پیمان كار ۲ ماه در تأخیر بود. این تأخیر ناشی از چند دلیل بود كه یكی از آنها مربوط به مسؤلیت كارفرما می باشد. به هر حال كارفرما از پیمانكار خواست كه به موقع كار را تمام كندو در تنیجه او با پیمانكار وارد یك قرارداد (موافقتنامه) تعجیلی گردید، بمجرد انجام كار  برای مبلغ ۹۰۰۰۰ دلار، پیمانكار باید كار را پیش می برد و بموقع آنرا تمام می كرد دستورالعمل مؤثر بود و باعث شد كه كا ر۶ هفته بعد  تمام شود از ۱۲ جولای تا ۲۶ آگوست.

قرارداد در مورد ۲۰۰ اتاق خواب و حمام بود كه در كنار یك راهرو بلند و مركز تأسیسات در هر ۱۰ طبقه از یك برج هتل قرار داشتند. برای پیمانكار به پایان رساندن كاری كه ۵/۳ ماه وقت می برد در ۶ هفته بسیار سخت بود ولی غیر ممكن نبود. قصد پیمانكار این بود كه ۲ تیم از هر حرفه را انتخاب نماید. یك تیم روی طبقات ۱۱-۶ كار نمی كرد و گروه دیگر روی طبقات ۲-۵٫ در بعضی مواقع روزهای كاری دوشیفته نیزمورد نظر بود.

نوع فایل: word

سایز:۱۶٫۲ KB

تعداد صفحه:۲۴ 

قیمت فایل فقط ۴,۵۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

انواع پله های ساختمانی – مهندسی معماری

________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.