سد امواج طوفان New waterway

20نوامبر - توسط admin2 - 0 - در عمران و ساختمان مقاله

سد امواج طوفان New waterway

سد امواج طوفان New waterway , سد امواج طوفان New waterway , سد امواج طوفان , انواع سدها , سدهای بتنی , سدهای خاكی , طرح برنده , سد BMK , طرح BMK , ساختمان بنا , سدهای کف , قطعه های کف  سازه, ساختمان, مهندسی عمران, پاورپوینت سازه, پاورپوینت ساختمان, پاورپوینت مهندسی عمران, دانلود پاورپوینت سازه, دانلود پاورپوینت ساختمان, دانلود پاورپوینت مهندسی عمران, پروژه مهندسی عمران, دانلود پروژه مهندسی عمران, دانلود پروژه ساختمان, دانلود پروژه سازه,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۷۶۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۳

مقاله سد امواج طوفان New waterway برای کاربران عزیز در نظر گرقته شده است و کاربران کی توانید در صورت تمایل این مطلب را دانلود کنید. سد BMK شامل دو دریچه حفره ای نیم دایره ای می باشد که توسط دو دسته استیل به هم متصل می شوند به یک نقطه محوری در هر دو کناره یکی از فواید طرح BMK در رابطه با دیگر طرحها در راحتی نگهداری آن می باشد بطوریکه در ها در خشکی و با پایه های جانبی قرار گرفته اند.

قیمت فایل فقط ۵,۱۰۰ تومان

خرید

سد امواج طوفان New waterway

.

کار مقدماتی

دولت هلند از پیمانکاران ساختمانی خواسته است که طرحی را برای سد امواج طوفان ارائه دهند که شامل هزینه های ضمیمه آن نیز باشد . شش طرح ارائه شد که Bouwkombinatie maeslant kering (BMK) طرح برنده را ارائه داد .

.

طرح برنده

سد BMK شامل دو دریچه حفره ای نیم دایره ای می باشد که توسط دو دسته استیل به هم متصل می شوند به یک نقطه محوری در هر دو کناره . یکی از فواید طرح BMK در رابطه با دیگر طرحها در راحتی نگهداری آن می باشد بطوریکه در ها در خشکی و با پایه های جانبی قرار گرفته اند .

.

عملکرد :

اگر سطح آب ۰۰-۳ متری در نوتردام فراتر از حد NAP پیشروی کند سد امواج طوفان در بندرگاه جدید باید بسته شود . در این وضعیت ها کامپیوتر سد امواج طوفان – سیتسم فرماندهی و حمایتی (BOS) سیستم کنترل (BES) را راه اندازی می کند تا سد را بندد . BES فرمانهای BOS را اجرا می کند .

قیمت فایل فقط ۵,۱۰۰ تومان

خرید

_____________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع بتن

دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون

دانلود پاورپوینت پله ، آسانسور و جزییات

پاورپوینت کامل و جامع در مورد تری دی پنل

پاورپوینت پیش ساخته سازی به روش L.S.F

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.