شرکت SKK یكی از معتبرترین تولید كنندگان پوششهای ساختمانی

گزارش کارآموزی شرکت SKK یكی از معتبرترین تولید كنندگان پوششهای ساختمانی

گزارش کاراموزی شرکت SKK یكی از معتبرترین تولید كنندگان پوششهای ساختمانی , کاراموزی شرکت SKK یكی از معتبرترین تولید كنندگان پوششهای ساختمانی , کارورزی شرکت SKK یكی از معتبرترین تولید كنندگان پوششهای ساختمانی ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۷۸۷۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۱

گزارش کارآموزی شرکت SKK یكی از معتبرترین تولید كنندگان پوششهای ساختمانی در ۳۱ صفحه ورد قابل ویرایش برای کاربران عزیز آماده شده است . کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید این پاورپوینت را دانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

گزارش کارآموزی شرکت SKK یكی از معتبرترین تولید كنندگان پوششهای ساختمانی

SKK  نام یك شركت ژاپنی است كه از سال ۱۹۵۵ در تولید انواع رنگها و پوششهای ساختمانی فعالیت دارد . دامنه گسترش تولیدات و كیفیت بالای آنها، موجب شده تا شركت SKKبه عنوان یكی از معتبرترین تولید كنندگان پوششهای ساختمانی در دنیا شناخته شود.

این شركت به سبب كیفیت بالای محصولات خود، ضمن برخورداری از استاندارد كیفی ژاپن JIS ، در سال ۱۹۹۴ موفق به دریافت گواهینامه ISO 9002 شده است . هم اكنون SKK

 با ارائه خدمات مناسب عرضه و توزیع تولیدات خود، با دهها نمایندگی، در آسیا، اروپا، آمریكا و آفریقا فعالیت می نماید.

.

تولیدات شركت SKK شامل :

پوششهای گرانیتی، پوششهای ماسه سنگی، پوششهای مشابه كاشی، پوششهای روستیك، پوششهای بافت دار، پوششهای متالیك، پوششهای با خاصیت های ویژه از جمله: پوششهای ضدباكتری و قارچ، پوششهای ضد جلبك ، پوششهای ضد حریق، پوششهای مقاوم در برابر مواد شیمیایی، پوششهای ضد ترك و انعطافپذیر، پوششهای محافظت كننده مصالح از اثرات محیطی، پوششهای مقاوم در مقابل هوازدگی ، پوششهای ایزوله حرارتی، پوششهای با مقاومت مناسب در مقابل خش و سایش و . . . رنگهای مات ، نیمه براق و براق با كیفیت و خواص متفاوت ، پوششهای كف با ویژگیهای مختلف از جمله : كف های بهداشتی ( ضد باكتری و قارچ )، كفهای ضد ضربه ، كفتهای فانتزی ، كف های سرامیكی ، كفهای جاذب بخار ، كفهای اپوكسی و بسیاری محصولات دیگر می باشد .

.

بافتهای متنوع SKK

SAMPLES OF VAROIUS

FINISHES

نمونه هایی از بافتهای پوششهای SKK كه برای فضای داخلی و خارجی می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

ویژگی محصولات SKK

SPECIFICATION

شركت SKK همگام با پیشرفت جهانی در زمینه تكنولوژی ساختمان، پژوهش و نوآوری را سر لوحه كار خود قرار داده است . این شركت با تولید دهها محصول متنوع، طیف وسیعی از نیازهای صنعت ساختمان را برآورده می سازد. ویژگی هایی كه در ساخت و تولید این محصولات با نظارت كیفی مستمر به دست آمده است به اختصار چنین است :

.

ویژگی های ساخت:

۱ – چسبندگی و اتصال بسیار قوی به سطوح زیر كار ( چوب ، فلز ، بتن ، گچ ، سنگ و . . . )

۲ – وزن و ضخامت كم ( از ۳۰۰ میكرون تا ۵ میلیمتر )

۳ – پایداری و ثبات رنگ فوق العاده

۴ – امكان سفارش هر نوع رنگ دلخواه ( بیش از ۱۰۰۰۰ رنگ )

۵ – قابلیت طرح ریزی متناسب با طراحی ساختمان

۶ – شبیه سازی انواع سنگ و كاشی

۷ – قابلیت اجرا به صورت مات، نیمه مات، نیمه براق و براق

۸ – مقاوم در برابر آب و رطوبت

۹ – قابلیت تنفس بافت از داخل به خارج كه از پوسته شدن جلوگیری می كند

۱۰ – مقاوم در برابر نفوذ آلودگی ها به داخل سطح پوشش و كاملاً قابل شستشو

۱۱ – مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

۱۲ – پایداری بالا در برابر هوازدگی

۱۳ – دارای خاصیت آنتی استاتیك برای دفع گرد و غبار

۱۴ – ارائه محصول پوششی برای دیوار داخلی و خارجی، كف داخلی و خارجی، سقف و بام

۱۵ – تنوع درجه سختی از پوششهای انعطاف پذیری تا ضد خش

۱۶ – مقاوم در برابر اثرات مخرب محیطی و زیست محیطی ( باكتری ، قارچ، جلبك و . . . )

۱۷ – دوام و طول عمر زیاد

۱۸ – سهولت و سرعت اجرا

۱۹ – قابلیت اجرا در سطوح بزرگ بدون درز و یا یكپارچه

۲۰ – قیمت پایین محصولات

مراحل اجرا

COATING

APPLICATION

انجام عملیات نما سازی به شرایط هر پروژه بستگی دارد . ساختمانها یا قدیمی هستند و نیاز به مرمت و بازسازی دارند و یا در حال احداث بوده و نوساز محسوب می شوند. لذا شیوه های اجرایی و مراحل عملیاتی در هر یك از حالات فوق متفاوت خواهد بود و كسب نتیجه مطلوب و حصول نمای پایدار و مقاوم منوط به انجام و رعایت مراتب اجرایی و دستورالعمل های فنی می باشد كه اجمالاً به آن اشاره می گردد.

.

۱ – آماده سازی اولیه سطح

ابتدا بایستی بیستر كار برای اجرای مصالح نما آماده شود تا دوام و ثبات آن تضمین شود. در ساختمانهای قدیمی با شستشو و لایه برداری پوسته فاسد شده و ترمیم تركها و یا سطوح تخریب شده به وسیله مواد آماده سازی سطح این عمل صورت می گیرد. در پروژه های نوساز با استفاده از مواد افزودنی، سطح زیر كار آماده می شود تا ضمن ایجاد بستری محكم ، سطحی صاف و بدون موج ایجاد گردد .

.

۲ – اجرای لایه آستر ( Base coat )

سیستمی كه شركت SKK برای چسبندگی لایه ها پیش بینی كرده به صورت زنجیره ای است كه هر یك از لایه ها به لایه زیرین پیوند می خورد. لایه آستر با توجه به نوع مصالح انتخابی متفاوت است و با نفوذ به سطح زیر كار ( سیمان، بتن، گچ و . . . ) علاوه بر ایجاد پیوستگی با آن و چسبندگی بیشتر امكان حفاظت ( در مقابل رطوبت ، قارچ و . . . ) را فراهم می آورد . چنانچه مصالح انتخابی قابلیت درزبندی داشته باشد پس از اجرای لایه آستر درزبندی بوسیله شابلون مخصوص یا نوار چسب اجرا می گردد.

.

۳ – اجرای لایه بافت ( Texture coat )

این لایه با توجه به نوع مصالح انتخابی متفاوت است و شكل و نمای اصلی پوشش از آن نشأت می گیرد. اجرای بافت با پیستوله مخصوص و یا غلتك به صورت ریز یا درشت انجام می پذیرد. پس از آن شابلون یا نوار چسب از روی كار جدا می شود.

.

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.