ضوابط و معیارهای طراحی مهدکودک

 ضوابط و معیارهای طراحی مهدکودک ,  اصول طراحی مهدکودک ,  نکات ایمنی ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۴۵۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۴  

اصول طراحی مهدکودک كلاس های گروهی كلاس های عادی اتاق استراحت مسئولین راهرو و فضای ورودی مهدکودک و رختکن آشپز خانه ی مهدکودک دستشویی وتوالت کودکان محوطه ی بازی کودکان نکات ایمنی مربوط به مهد کودک ویژگی های کلی کلاس ها رنگ های مورد استفاده در مهدکودک نمونه وطنی

قیمت فایل فقط ۳,۶۰۰ تومان

خرید

ضوابط و معیارهای طراحی مهدکودک

هر ساختمان باید سرپناه محکمی، کارآمد و زیبا باشد، منظور از ایمنی تنها استحکام ساختمان نیست ، بلکه رفتار شناسی کودک و توجه ظریف به روحیات و اخلاق کودکانه و تامین امنیت و بهداشت او باید مورد توجه قرار گیرد.

کودک محور طراحی مهد کودک در طراحی ساختمان مهد کودک ،کودک محوری اولویت دارد. به این معنی که ساختمان باید برای نگهداری موقت کودکان طراحی شود

نادیده گرفتن عادتمان شده است. حتی اگر پای کودکانمان درمیان باشد. شاید در این هنگام بیشتر از مواقع دیگر. چه کودکان زبان اعتراض ندارند.
شهر باید انسان محور باشد. این را بیشتر کارشناسان شهری می گویند. شهر بزرگ شده ، رشد پیدا کرده اما توسعه هنوز غایب است . زنان، راهی محیط های کاری شده اند، اما از ملزومات حضور اجتماعی آنان در شهر خبری نیست.
کودک جزیی از جامعه انسانی شهرنشین است و توجه به او از اصول شهرنشینی. با این حال گویا این بخش از جامعه در شهرهای ما چندان جدی گرفته نمی شوند. مگر به مناسبت روز جهانی کودک آن هم با پخش چند کارتون. از آموزش اصول شهروندی گرفته تا رعایت ضوابط استاندارد محیط های ویژه آنها. چند مدرسه یا مهد کودک را سراغ دارید که با شرایط جسمی کاربر آن یعنی کودک همخوانی داشته باشد؟

قیمت فایل فقط ۳,۶۰۰ تومان

خرید

________________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررامشاهده کنید:

پاورپوینت بادگیر

آزمایش سازه

پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی

پاورپوینت تحلیل روستای انجیله

پاورپوینت تحلیل روستای اردمه

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.