مواد افزودنی بتن (مهندسی عمران)

23نوامبر - توسط admin2 - 0 - در عمران و ساختمان مقاله

مواد افزودنی بتن

مواد افزودنی بتن , سیمان , بتن ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۵

مقاله مواد افزودنی بتن (مهندسی عمران) برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود کنید. با وجود آنكه مواد افزودنی مثل اجزای تشكیل دهندة بتن مثل سیمان، ماسه و آب جزء اجزای اصلی نباشد ولی به مقدار زیادی در بتن استفاده می شود لذا جزء اجزای مهم بوده و كمتر می توان از آن چشم پوشی كرد.

 

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

 

مواد افزودنی بتن

.

چكیده:

با وجود آنكه مواد افزودنی مثل اجزای تشكیل دهندة بتن مثل سیمان، ماسه و آب جزء اجزای اصلی نباشد ولی به مقدار زیادی در بتن استفاده می شود. لذا جزء اجزای مهم بوده و كمتر می توان از آن چشم پوشی كرد.

معمولاً بجای آنكه از یك سیمان بخصوصی كه تمامی خواص مورد نظر ما را در خود تأمین كند، استفاده از یك سیمان معمولی كه در آن مواد افزودنی بكار رفته باشد. «موادی كه بتواند خواستة ما را برآورده كنند» ترجیح داده می شود.

.

مقدمه:

«علت رشد زیاد كاربرد مواد افزودنی آن است كه این مواد قادرند امتیازات فیزیكی و اقتصادی قابل ملاحظه ای برای بتن ایجاد نمایند. این امتیازات شامل بوجود آمدن امكان كاربرد بتن در شرایطی كه پیش از آن مشكلات قابل توجه یا حتی غیرقابل حل وجود داشت نیز می گردد.

مواد افزودنی همچنین امكان استفاده از گسترة وسیع  تری از مواد متشكله در مخلوط بتن را بوجود می آورند و در حالیكه مواد افزودنی همیشه ارزان قیمت نمی باشند. ولی اجباراً باعث هزینه های اضافی نمی گردند، زیرا كاربرد آنها می تواند منجر به صرفه جویی اقتصادی گردد.»

.

نكاتی چند در مورد مواد افزودنی :

«مواد افزودنی می توانند بصورت جامد یا مایع مصرف شوند كه حالت مایع آن بیشتر متداول است. زیرا مایع سریعتر و بصورت یكنواخت تر در جریان مخلوط نمودن بتن پخش می شود.

.

 

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

 

__________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت قالب میزی

دانلود پاورپوینت انواع بتن

دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون

دانلود پاورپوینت پله ، آسانسور و جزییات

پاورپوینت کامل و جامع در مورد تری دی پنل

________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.