پاورپوینت بتن وانواع آن

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۰۶۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۰

پاورپوینت بتن وانواع آن دارای ۶۰ اسلاید برای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بتن وانواع آن

پاورپوینت بتن وانواع آن  دارای ۶۰ اسلاید می باشد برای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی ازمتن :

این ماده ی چسبنده عموما حاصل فعل و انفعال سیمان های هیدرولیکی و آب می‌باشد. حتی امروزه چنین تعریفی از بتن شامل طیف وسیعی از محصولات می‌شود. بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان ونیز پوزولان ها، سرباره کوره‌ها، مواد مضاف، گوگرد، مواد افزودنی بتن، پلیمر های بتن، الیاف بتن و غیره تهیه شود. همجنین در نحوه ساخت آن ممکن است حرارت، بخار آب، اتوکلاو، خلا، فشارهای هیدرولیکی و متراکم کننده‌های مختلف استفاده شود.با توجه به گسترش و پیشرفت علم و پیدایش تکنولوژی های فراوان در قرن اخیر، شناخت بتن و خواص آن نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است،

بتن وانواع آن :

بتن با مقاومت بالا

بتن سبک

بتن پیش تنیده

بتن پس تنیده

بتن شفاف

بتن خود متراکم

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد

پاورپوینت پایدار سازی گود برداری به روش Nailing

پاورپوینت آزمایش نفوذ پذیری مخروطی(CPT & CPTU)

پاورپوینت پوشش حفاظتی سکوهای دریایی

پاورپوینت باغ موزه ی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.