پاورپوینت توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی

 قوانین و مقررات اجرایی , مبحث 19 , پاورپوینت پیرامون قوانین و مقررات اجرایی , پاورپوینت مبحث 19 , مبحث 19 قوانین و مقررات اجرایی ,

پاورپوینت توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی _ مبحث ۱۹

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۸۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۶

پاورپوینت توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی _ مبحث ۱۹ در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی _ مبحث ۱۹

.

توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی

سازنده ساختمان مسئولیت صحت انجام كلیه عملیات اجرایی ساختمان را برعهده دارد و در اجرای این عملیات باید مقررات ملی ساختمان، ضوابط و مقررات شهرسازی، محتوای پروانه ساختمان و نقشه‌های مصوب مرجع صدور پروانه را رعایت نماید .

همچنین سازنده ساختمان مكلف است پس از پایان كار نسبت به تهیه نقشه‌ها به همان صورتی كه اجرا شده یعنی “نقشه‌های چون‌ساخت” اعم از معماری، سازه‌ای و تاسیساتی و مانند آن اقدام نموده و پس از امضا و اخذ تایید ناظر (ناظران) یك نسخه از آنها را تحویل مالك و یك نسخه هم به شهرداری مربوط تحویل نماید.

ناظران مكلفند بر عملیات اجرایی ساختمانی كه تحت نظارت آنها احداث می‌گردد از لحاظ انطباق ساختمان با مشخصات مندرج در پروانه و نقشه‌ها و محاسبات فنی ضمیمه آن نظارت كرده و در پایان كار مطابقت عملیات اجرایی ساختمان را با مدارك فوق، گواهی نمایند .

ناظران در پایان هریك از مراحل اصلی كار خود را به مرجع صدور پروانه ساختمان ارائه نمایند كه در این مراحل گزارش ناظر باید وضعیت ساختمان را از نظر اجرای مباحث بیست‌گانه مقررات ملی ساختمان دربرگیرد.

.

مراحل اصلی شامل:

پی سازی

اجرای اسكلت

سفت كاری

نازك كاری

قیمت فایل فقط ۸,۵۰۰ تومان

خرید

برچ

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.