پاورپوینت خانه باتلو شاهکار آنتونی گائودی

23ژانویه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت خانه باتلو شاهکار آنتونی گائودی

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید: پاورپوینت معماری ایرانی معماری درون‌گرا پاورپوینت نور ، رنگ ، آب در معماری اسلامی پاورپوینت رنگ در معماری پاورپوینت معرفی و تحلیل دبیرستان ایرانشهر پاورپوینت نقوش هندسی و معماری اسلامی

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۴۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۷۰

پاورپوینت خانه باتلو شاهکار آنتونی گائودی در ۷۰اسلاید برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت خانه باتلو شاهکار آنتونی گائودی

او یكی از معروف ترین و اصلی ترین طراحان نسل خویش محسوب میشد.در ابتدا با علاقه شدیدی كه به تاریخ و معماری قرون وسطی كاتالان داشت و همچنین احترامی كه به این منطق ساختاری و هنرمندانه داشت، طبیعت رابه عنوان منبع الهام در تزئین ساختمانهای (تزئینات ساختمانی) خود انتخاب كرد.

زندگینامه

آنتونیو گائودی تولد۲۵ ژوئن ۱۸۵۲ رِئوس، اسپانیامرگ۷ ژوئن ۱۹۲۶ بارسلون، اسپانی ازمینه فعالیت معمارملیت اسپانیایی آنتونیو گائودی کُرنت (به اسپانیایی: Antonio Gaudí Cornet‏) ‏‏ (۲۵ ژوئن ۱۸۵۲ – ۷ ژوئن ۱۹۲۶) معمار کاتالونیایی از بزرگ‌ترین معماران دو قرن اخیر شناخته می‌شود. عمدهٔ شهرت او به خاطر سبک منحصر به فرد و غریب و بسیار شخصی ساخته‌هایش به خصوص در شهر بارسلون است. زندگی گائودی در منطقهٔ تاراگونیا از ایالت کاتالونیا به دنیا آمد. پدر، پدربزرگ و پدرجدش و همین‌طور خانوادهٔ مادرش، همه مسگر بودند.او تحصیلات دبیرستان را در سال ۱۸۷۰ در مدرسهٔ «پیاریست» در رِئوس به پایان رساند و سپس به «مدرسهٔ معماری» بارسلون رفت.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت معماری ایرانی معماری درون‌گرا

پاورپوینت نور ، رنگ ، آب در معماری اسلامی

پاورپوینت رنگ در معماری

پاورپوینت معرفی و تحلیل دبیرستان ایرانشهر

پاورپوینت نقوش هندسی و معماری اسلامی

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.