پاورپوینت خصوصیات و مشخصات بلوک‌های بتنی

خصوصیات و مشخصات بلوک‌های بتنی , پاورپوینت خصوصیات و مشخصات بلوک‌های بتنی , دانلود پاورپوینت خصوصیات و مشخصات بلوک‌های بتنی

پاورپوینت خصوصیات و مشخصات بلوک‌های بتنی

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۲۵۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۴

پاورپوینت خصوصیات و مشخصات بلوک‌های بتنی در ۴۴ اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت خصوصیات  و مشخصات بلوک‌های بتنی

.

بلوک‌های بتنی

خصوصیات  و مشخصات بلوک‌های بتنی
اجزای اصلی تشکیل دهنده بلوک‌های بتنی عبارتند از ماده چسبنده یا سیمان، مصالحح سنگی (مخلوط شن و ماسه) و آب، در صورت نیاز از مواد افزودنی مانند کفسازها و تولید کننده‌های گاز برای تولید بلوک متخلخل یا اسفنجی استفاده می‌شود. سیمان مورد مصرف در بلوک‌های بتنی اغلب از نوع سیمان‌های پرتلند معمولی یا در مواردی پرتلند زودگیر است. در شرایط خاص، از سیمان‌هایی مانند سیمان روباره‌ای‌، سیمان آلومینیومی‌، سیمان پرتلند ضد سولفات نیز استفاده می‌شود.

.

مواد افزودنی بلوک‌های بتنی

موادی که در هنگام مخلوط بتن اضافه می‌شود غالباً به شرح زیر است.
•مواد رنگی که از آنها برای تهیه بلوک‌های بتنی رنگی استفاده می‌شود. شرایط مصرف این ماده باید مطابق مشخصات فنی خاص تعیین شده باشد.
•مواد افزودنی برای کنترل گیرش بتن، که معمولاً برای کاهش زمان گیرش و تسریع در ایجاد مقاومت بتن از زودگیر کننده‌ها استفاده می‌شود. مصرف این ماده نیز باید مطابق مشخصات فنی خاص باشد.
•مواد روران کننده و کنترل کننده گیرش بتن یا تقلیل دهنده رطوبت پذیری بلوک بتنی ، مصرف این مواد نیز باید مطابق مشخصات فنی خاص باشد.
•مواد حبابساز که برای تهیه بلوک‌های بتنی مقاوم در مقابل آب و هوای متغیر و سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. مصرف این گونه مواد نیز مطابق مشخصات فنی خاص مجاز خواهد بود.
•مواد کفساز یا تولید کننده گاز برای تهیه بتن اسفنجی و بلوک‌های سبک

.

ویژگی های انواع بلوک‌های بتنی

نوع اول، بلوک‌های بتنی از بتن سنگین و کاملاً متراکم است و از آن به عنوان بلوک باربر حتی در زیر عایقکاری به صورت پی و کرسی چینی استفاده می‌شود. این نوع بلوک دارای وزن بیش از ۱۴۰۰ کیلو گرم در متر مکعب وتاب فشاری بیشتر از  ۱۴۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است.
نوع دوم ، بلوک از بتن نیمه سبک است که وزن یک مترکمعب آن بین ۷۰۰ – ۱۴۰۰ کیلوگرم است، و به عنوان بلوک باربر و غیر باربر و در نمای ساختمان از آن استفاده می‌شود. این نوع بلوک‌ها دارای تاب فشاری متوسط بیشتز از ۷۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است.
نوع سوم، بلوک‌های بتنی سبک است که وزن یک متر مکعب آن کمتر از ۷۰۰ کیلوگرم است و به عنوان بلوک غیر باربر یا پرکننده مانند دیوارهای تقسیم یا داخل قاب‌های نگهدارنده از آن استفاده می‌شود.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

_______________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را  مشاهده کنید:

پاورپوینت ساختمان lsf

پاورپوینت سقف كرمیت

پاورپوینت مصالح نوین ساختمانی

پاورپوینت مدل های کیفی در منابع آب

پاورپوینت یوبوت چیست؟

_________________________________________

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.