پاورپوینت خلاقیت درطر احی داخلی، کف شیشه ای

پاورپوینت خلاقیت در احی داخلی، کف شیشه ای , خلاقیت درطراحی داخلی،
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۲۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۰

خلاقیت در طراحی داخلی، کف شیشه

قیمت فایل فقط ۱,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت خلاقیت در احی داخلی، کف شیشه ای

.

دو شرکت معماری و طراحی داخلی Gisele Taranto Architecture و LZ Studio در یک همکاری مشترک، طراحی داخلی ویلایی را انجام داده اند که کلکسیونی از کانسپت های طراحی است. در واقع این دو گروه طراحی، در این ویلا، طرح های خلاقانه و نابی را اراده داده اند که پیش تر نظیر آن کمتر دیده شده است. به عنوان مثال، کف این ویلا، بطور کامل با شیشه پوشاینده شده است و زیر این لایه شیشه ای، آینه های خورد شده قرار دارد که حس ترسناکی بوجود می آورد. این آینه های خورد شده در تمام فضای کف این خانه پخش شده اند. سقف چوبی این خانه، حکایت از این امر دارد که سعی بر این بوده است که با حفظ سادگی، طرح های خلاقانه ارائه گردد. در ادامه با هم این سایر عکس های این ویلا را خواهیم دید.

درسان جام با اتکا از تجربه بالا در زمینه اجرای کف شیشه ای جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی ساختمانهای جدید میدهد . کف شیشه ای در ساختمانهای اداری و مسکونی و مجتمع های تجاری و بیمارستانها و هتلها و دیگر مکانها خواهان زیادی دارد . استیج شیشه ای در تالارها و رستورانها و استودیوهای خبر و صدا و سیما استفاده میگردد . این نوع شیشه ها در کارخانه آذرجام نشکن تولید میشود که دارای لوگوی استاندارد بوده و با بهترین کیفیت قابل عرضه میباشد . درسان جام نماینگی برتر کارخانجات آذرجام نشکن در غرب تهران میباشد .

استیج شیشه ای درچند حالت تولید و عرضه میگردد:

شیشه سکوریت : معمولا از شیشه ۱۰ میلیمتر سکوریت رنگی ( برنز ، دودی و …) و یا شیشه سندبلاست شده که نور از آن عبور کرده ولی دید از کف را محدود مینماید و از شیشه های سگوریت رنگ شده ( شیشه اسپندرال) که نور را از خود عبور نمیدهد و از استحکام رنگ بسیار بالایی برخوردار میباشد.

شیشه لمینیت چند لایه : این نوع شیشه ها بخاطر ایمنی بالا و داشتن فیلم پلیمری بین آنها از استحکام بالایی برخوردار بوده و در اجرای کف شیشه ای و استیج شیشه ای استفاده میگردد و از تنوع رنگ بالایی برخوردار است .

با نورپردازی در زیر این شیشه ها بصورت ثابت و یا متغیر که بصورت plc قابل تغییر میباشد.

قیمت فایل فقط ۱,۰۰۰ تومان

خرید

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.