پاورپوینت شاتکریت نسوز

 پاورپوینت شاتکریت نسوز , شاتکریت نسوز , پاورپوینت شاتکریت نسوز

پاورپوینت شاتکریت نسوز

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۳۵۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۱

پاورپوینت شاتکریت نسوز در ۲۱ صفحه پاورپوینت برای کاربران عزیز درنظر گرفته شده است و شما می توانید درصورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت شاتکریت نسوز

.

شاتکریت نسوز

اصولاً بتن با کارایی بالا در مقایسه با بتن با مقاومت معمولی در برابر آتش حساس‌تر بوده و این به علت تراکم بیشتر و وجود منافذ کمتر در این بتن است. مطمئناً شاتکریت در دسته بندی بتن‌های با کارایی بالا قرار می‌گیرد، پس شاتکریت همیشه در خطر اثرات آتش است. تا به حال تحقیقات بسیار کمی در رابطه با تاثیر آتش روی شاتکریت انجام شده بود. اما به علت آتش سوزی های فاجعه آمیز در تونل ها جذابیت های زیادی برای تحقیق روی این مساله پیدا شد.
‌پژوهشگران صنعت ساختمان عموماً اطلاعات نسبتاً خوبی در رابطه با تاثیر آتش بر بتن‌های با مقاومت متوسط در دست دارند (‌منظور بتن‌های با مقاومت۵۰Mpa) است. ولی در مورد بتن‌های مقاومت بالا و بتن‌های با کارایی بالا (HPC) و تاثیر آتش بر این بتن‌ها اطلاعات بسیار کمی موجود است.
‌به عنوان یک قانون، بتن‌های با کارایی بالا در حرارت شدید و شوک‌های حرارتی به علت ضریب تخلخل پایین و وجود منافذ کمتر و فشار نیروی بخار، حساسیت بیشتری نسبت به بتن‌های با مقاومت معمولی (NSC) دارند. وقتی فشار درون منافذ زیاد می‌شود تنش کششی در بتن شروع می‌شود. قسمتی از سطح (explosive spalling) تولید می‌شود و زمانی که این تنش از حد مجاز تجاوز می‌کند ترکیدن و ورقه ورقه شدن‌ داغ بتن که شدیداً به بیرون رانده می‌شود، باعث میشود سطح بیشتری از بتن در معرض آتش قرار گیرد. این روند ادامه دارد تا نهایتاً باعث آشکار شدن سیستم آرماتورها و تاثیر مستقیم آتش روی آنها می‌شود. انبساط سریع بعضی از سنگدانه‌ها با وزن متوسط و کمتر شدن فضا باعث تشدید این پدیده و کمک به از هم پاشیدن و ترکیدن لایه‌ای بتن میشود. بی‌شک به علت نوع بتن ریزی و خواص شاتکریت این سیستم در رده بتن‌های پر مقاوت با کارایی بالا قرار می‌گیرد و در نتیجه در معرض خطر تاثیر آتش است.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

_____________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت سیستم قاب سبک فولادی (lsf) ساختمان

پاورپوینت معرفی سقف های پس تنیده یا پس کشیده

پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و راهسازی

پاورپوینت انواع شن و ماسه

پاورپوینت پوشش نفوذگر کریستال شونده دربتن

______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.