پاورپوینت شاتکریت چیست؟

شاتکریت چیست؟ , پاورپوینت شاتکریت چیست؟ , دانلود پاورپوینت شاتکریت چیست؟

پاورپوینت شاتکریت چیست؟

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۲۷۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۰

پاورپوینت شاتکریت چیست؟ در ۲۰ صفحه پاورپوینت برای کاربران عزیز درنظر گرفته شده است و شما می توانید درصورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت شاتکریت چیست؟

.

شاتکریت چیست؟

شاتکریت و انواع آن
شاتکریت (بتن پاشیده) نوعی بتن یا ملات پایه سیمانی است که حسب مورد در تهیه آن از مقادیر مختلف ماسه و شن استفاده می‌شود. شاتکریت خشک و شاتکریت تر دو نوع معمول این محصول است و برای اجرای هر نوع از آن سیستم و دستگاه مخصوصی به کار برده می‌شود. شاتکریت از انواع بتن های ویژه به شمار می‌رود.

.

شاتکریت خشک

برای اجرای شاتکریت خشک ابتدا سیمان و سنگدانه ها در مخزن اولیه مخلوط شده و توسط فشار باد حاصله از طریق لوله به سر نازل پاشش منتقل می‌شود. اختلاط آب و عمل هیدراتاسیون در این نوع بتن پاشی در سر نازل صورت می‌گیرد لذا مخلوط اولیه مصالح، روانی قابل قبولی ندارد و برای انتقال راحت در لوله ها اغلب مصالح درشت دانه در آن استفاده نمی‌شود. از طرفی در این سیستم کنترل چندانی بر مقدار آب مورد نیاز برای اختلاط وجود ندارد و به علت سرعت زیاد خروج مصالح اغلب واکنش هیدراتاسیون به صورت کامل انجام نمی‌گیرد و ملات مقاومت نهایی مناسبی نخواهد داشت.
چسبندگی ملات شاتکریت خشک پایین بوده و ضخامت های بیش از ۱۰ سانتیمتر در این روش قابل اجرا نیست و بخش عمده‌ای از ملات به هنگام اجرا از سطح کار جدا شد و به هدر می‌رود. اجرای کارهای تعمیراتی و اضافه کردن روکش به سازه‌ها و سطوح موجود از کاربردهای عمده شاتکریت خشک است. به دلیل اختلاط خشک مصالح در ابتدای فرآیند، گرد و غبار و آلودگی ناشی از پراکنده شدن سیمان از مشکلات اجرایی آن به شمار می‌رود.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

______________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت بچینگ پلانت

پاورپوینت فن کویل

پاورپوینت معرفی مدل های آنتروپی و شانون

پاورپوینت معماری در دوره رنسانس

پاورپوینت لوله كشی تاسیسات در ساختمان

________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.