پاورپوینت معماری با خاک

5اکتبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت معماری با خاک

اورپوینت معماری با خاک , دانلود پاورپوینت معماری با خاک , معماری خاک , معماری معاصر , پاورپوینت معماری , پروژه درس انسان طبیعت معماری ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۰۸۸۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۸۸

دانلود فایل پاورپوینت معماری با خاک در حجم ۸۸ اسلاید برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۹,۰۰۰ تومان

خرید

توضیحات:

 فایل پاورپوینت معماری با خاک .در حجم ۸۸ اسلاید.

بخشی از متن:
ریشه‌ی سنت‌های مردمی معماری با خاک به مبدا ساخت شهرهای بشری باز می‌گردد. اولین اجتماعات شهری در حدود ده هزار سال پیش در بین‌النهرین با خشت خام ساخته شد: شهر ژریشو از قدیمی‌ترین آنها به شمار می‌‌رود. دیرینگی شهر خاکی معروف بابل و برج معروفش که مرکز آن نیز محسوب می‌شد، به بیست و هفت قرن پیش می‌رسد. از آن زمان به بعد این مهارت ساخت در بیشتر شهرهای دنیا رواج یافت.
نمونه‌های بسیاری از معماری‌های گوناگون با خاک در تمامی قاره‌ها به چشم میخورد: یکی باقیمانده‌های باستان شناختی و تاریخی؛ دیگری شهرها و روستاهای بی‌شماری که روز به روز این میراث چند ساله‌ی سنت‌ها در آنها ابدی و ماندگار می‌شود، سنت‌هایی که در نتیجه‌ی تبادلات بین تمدن‌های مختلف بارورتر شده‌اند.
به نظر می‌رسد که وقایع اخیر، پس از بحران انرژی، ما را به ادامه چرخه‌ی حیات دوباره‌ی معماری با خاک فرا می‌خواند.

این فایل با فرمت پاورپوینت در۸۸اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است و مناسب برای پروژه ها و سمینارهای درس های مرتبط با این موضوع در رشته معماری می باشد.

قیمت فایل فقط ۹,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت نقش رنگ درطبیعت و معماری

پاورپوینت معماری با خاک

پاورپوینت شناخت معماری پایدار و تاثیرش در اقلیم شمال

پاورپوینت طراحی اقلیمی معتدل و مرطوب

پاورپوینت معرفی فرهنگسرای بهشت

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.