پاورپوینت نانو پوشش‌های ساختمانی

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۶۵۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۹

پاورپوینت نانو پوشش‌های ساختمانی در ۲۹ اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت نانو پوشش‌های ساختمانی

نانو پوشش‌های ساختمانی
فناوری نانو و صنعت ساختمان

فناوری نانو در صنایع ساختمان هم نقش بسزایی دارد‌. در این راستا بیشترین سهم را صنایع فولاد‌، شیشه و بتن ایفا می‌كنند‌. كاربرد نانو ذرات در صنعت ساختمان كه مهمترین آن‌ها نانو لوله‌های كربنی (CNT) و  و دی اكسید تیتانیوم هستند. عموماً در سازه‌های اصلی باعث افزایش خواص مكانیكی نمونه‌ها شده و در بخش نازک كاری نیز كاربرد نانو پوشش‌ها در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست‌. نانو پوشش‌های ساختمان ضمن اینكه باعث دفع آب شده و جذب كثیفی را به حداقل می‌رسانند‌، نمای ساختمان را در مقابل اشعه UV مقاوم می‌سازند‌.
این نانو پوشش‌ها در سطوحی از جمله‌ سیمان‌، آجر‌، سفال‌، سنگ معمولی‌، كاشی‌، مرمر‌، چوب‌، سرامیک‌، شیشه‌، فولاد و بتن به كار می‌روند. ساخت بتن تقویت شده‌، خود تعمیر كننده و خود تمیز شونده‌‌، شیشه‌های خود تمیز شونده‌، مقاوم در برابر آتش و كنترل كننده انرژی و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی‌، استفاده از رنگ‌های حاصل از علم نانو كه باعث عدم نفوذ باكتری‌ها به ساختمان‌های اداری‌، مسكونی‌، بیمارستان‌ها و غیره شده و به آنها عمری طولانی‌، محیطی عاری از باكتری و ماهیتی غیر قابل كثیف شدن و فرسودگی می‌بخشند نیز از دیگر كاربردهای مهم فناوری نانو در صنعت ساختمان است‌.
فناوری نانو و پوشش‌های ساختمانی
نانو‌ پوشش‌های ساختمان در سطوح داخلی و خارجی ساختمان‌ها از جمله‌ سطوح شیشه‌ای‌، پلاستیكی‌، چوبی‌، فولادی، سنگی‌، آجری، كاشی‌، سرامیكی، سیمانی و بتنی و … استفاده می‌شوند‌. در این سطوح (سطوح هوشمند) كه عموما‌ً فوق آبدوست ‌یا فوق آبگریز هستند‌، واكنش‌ها بر روی سطح صورت می‌گیرد‌. لازم به ذكر است كه نانو پوشش‌ها ساختمان آنتی باكتریال بوده و برای سلامتی انسان بی‌ضرر هستند‌.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت لودرها

پاورپوینت سقف یوبوت

پاورپوینت آسفالت الیافی

پاورپوینت نانو پوشش‌های ساختمانی

پاورپوینت سقف کامپوزیت

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.