پاورپوینت نقد و بررسی آشپزخانه

19دسامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت نقد و بررسی آشپزخانه

پاورپوینت نقد و بررسی آشپزخانه , پاورپوینت نقد و بررسی آشپزخانه , تاثیر رنگ در آشپزخانه , آبی و صورتی در آشپزخانه , آشپزخانه ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۵۲۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۳

پاورپوینت نقد و بررسی آشپزخانه در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت نقد و بررسی آشپزخانه

تاثیر رنگ در آشپزخانه

امروزه آشپزخانه بیش از گذشته بخشی از خانه شده است كه اهل خانه در آن به سر می برند، این اتاق دیگر تنها مكانی برای تهیه غذا نیست و حتی آشپزخانه هایی كه بزرگ ترند، به مركز خانه تبدیل شده اند. خانواده برای استراحت در آنجا جمع می شوند، از دوستان خود در آن پذیرایی می كنند، تكالیف شان را انجام می دهند و غذا می خورند. آشپزخانه محیطی خودمانی، ساده و صمیمی است، اما از آنجا كه زمان زیادی را در آنجا سپری می كنیم، دوست داریم تا حد امكان جلوه ی آن دلنشین و جذاب باشد.

مهمترین نكته در آشپزخانه اینست كه كابینت و دیگر فضاهای نگهداری وسایل و مواد غذایی فراوانی داشته باشد تا نمای آن آشفته و درهم ریخته به نظر نرسد. بدین ترتیب، جای بیشتری برای قرار دادن لوازم مفید و زیبا خواهیم داشت.

رنگ در آشپزخانه

آشپزخانه یكی از مهمترین بخش های هر خانه است كه فعالیت های بسیاری در آن انجام می شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می توانید از رنگ های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل هایی میان رنگ ها پدید آید، می تواند منظره ی آشپزخانه را مدرن كند.

رنگ های نارنجی، قرمز، زرد و سبز، حس زنده بودن و شكوه را برای آین آشپزخانه به ارمغان آورده اند. این حس حاصل تقابل رنگ های دیوارها و وسایل است. هرگاه احساس كنید كه نیاز به روحی جدید در آشپزخانه دارید، به آسانی می توانید برخی از خرده وسایل را عوض كنید و به جای آنها جایگزین هایی با رنگ جدید تهیه كنید

آبی و صورتی در آشپزخانه

با رنگ ها و شیوه ها و طرح های مختلف رنگ آمیزی، جذابیت را برای آشپزخانه ی خود به ارمغان آورید. یكی از رنگ های جذاب در آشپزخانه، رنگ آبی است. كاشی های آبی نیز می توانند همین جلوه را پدید آورند. اگر در زمینه ی اصلی رنگ دیوارها یا كاشی ها، طرح ها و خطوطی نیز دیده شود، بر جذابیت فضا افزوده می شود. از این رو، سعی كنید طرحی را برگزینید كه بافت آن نیز به دلنشین كردن فضا كمك كند.

اگر چه در بسیاری از آشپزخانه ها “صورتی” رنگ متعارف و معمول نیست، اما استفاده از آن در زیبا كردن طرح می تواند بسیار سودمند باشد. این رنگ محیط را گرم و دوستانه می كند و با هم آیی آن با سفید و خاكستری جلوه ی آشپزخانه را امروزی می كند. البته صورتی را می توان با طیف گسترده ای از رنگ ها به كار برد كه هر یك احساس و حال و هوایی متفاوت را پدید می آورند.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت بررسی مکتب معماری وین اتو واگنر

پاورپوینت نقد و بررسی پلان ، مقاطع و کارکرد مسکونی

پاورپوینت روستای زشک

پاورپوینت هتل بین المللی قصر طلایی

پاورپوینت تجلی هنر کاشی‌کاری در معماری ایرانی اسلامی

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.