پاورپوینت یونولیت‌های سقفی

یونولیت‌های سقفی , پاورپوینت یونولیت‌های سقفی , دانلود پاورپوینت یونولیت‌های سقفی ,

پاورپوینت یونولیت‌های سقفی

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۲۹۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۰

پاورپوینت یونولیت‌های سقفی در ۲۰ صفحه پاورپوینت برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت یونولیت‌های سقفی

یونولیت‌های سقفی
یونولیت
یونولیت (پلاستوفوم) با توجه به ویژگی‌‌های فیزیکی و شیمایی خود، امروزه در طیف وسیعی از صنایع و کاربری‌های مختلف از جمله ساختمان سازی (یونولیت ساختمانی و بلوک سقفی)‌، بسته بندی، ساخت ماکت (یونولیت ماکت) و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. یونولیت‌ عایق مناسب برای حرارت و برودت ساختمان بوده و به همین دلیل به عنوان عایق سردخانه‌، یخچال‌، عایق برودتی ساختمان، عایق صوتی و آکوستیک‌ کاربرد دارد‌ ‌(‌در تلفیق با سایر عایق‌های صوتی). همچنین برش پذیری آسان یونولیت‌ ‌و قیمت مناسب ‌این امکان را می‌دهد که از یونولیت به منظور ساخت ماکت، دکور و مدل ‌بهره برد.
یونولیت‌ ماده‌ای ‌سفید رنگ‌ است. فوم پلی استایرن یکی از فراورده‌های صنایع پتروشیمی بوده و شکل ظاهری آن از بلور‌های ریز تشکیل شده، در مجاورت فشار و بخار منبسط می‌شود. به علت ساختار سلولی بسته در یونولیت‌های سقفی، یونولیت مقاومت خوبی در مقابل آب داشته و نیز در مقابل فساد پذیری و رشد باکتری از خود محافظت می‌نماید.

.

ویژگی یونولیت

به دلیل اینکه این پلیمر عایق خوبی در برابر صوت و حرارت است، کاربردهای مهم آن در صنعت ساختمان و در ساخت بلوک‌های سقفی و دیواری و پانل‌های سه‌بعدی است. همچنین از آن به عنوان عایق برودتی در سردخانه‌ها و یخچال‌های صنعتی و انواع یخدان و ترموس استفاده می‌شود. دیگر کاربرد گسترده‌ی آن استفاده در انواع بسته‌بندی‌ها به عنوان ضربه‌گیر است.
بلوك‌های سقفی از نوع پلی استایرن منبسط شده (كه با نام‌های یونولیت و پلاستوفوم نیز شناخته می‌شود)، در صورتی عملكرد مناسب و قابل قبول خواهند داشت كه مواردی از قبیل ایمنی در برابر آتش، رواداریهای ابعادی، مقاومت مصالح، شكل هندسی و روش اجرایی مناسب در آن رعایت شود.
کاربرد یونولیت
‌گچ‌بری‌های پیش ساخته دکوراتیو (‌بدون نیاز به رابیتس و میلگرد‌)
عایق کاری حرارتی و رطوبتی ساختمان‌ها
‌در ساخت قطعات سبک پیش ساخته و صنعتی سازی جهت ساختمان‌ها
لایه میانی ساندویچ پانل‌ها
‌عنوان مناسب ترین عایق در سردخانه‌ها
در زیر پوشش سقف سوله‌ها و شیروانی‌ها به جای پشم شیشه‌

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۵,۹۰۰ تومان

خرید

 

 

 

_________________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت معرفی سقف های پس تنیده یا پس کشیده

پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و راهسازی

پاورپوینت انواع شن و ماسه

پاورپوینت پوشش نفوذگر کریستال شونده دربتن

پاورپوینت بچینگ پلانت

________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.