گزارش كارآموزی ساختمان (مهندسی عمران)

گزارش كارآموزی ساختمان

گزارش کاراموزی ساختمان , کاراموزی ساختمان , کارورزی ساختمان

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۶۶۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۹

گزارش كارآموزی ساختمان (مهندسی عمران) دارای ۳۹ اسلاید و حجم ۱۶۶۰ کیلوبایت می باشد و کاربران عزیز می توانید این گزارش را دانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

گزارش كارآموزی ساختمان

.

مقدمه

باید بگویم مهمترین تحصیل كار آموزی و كارورزی است زیرا شما عیناً و عملاً وارد حرفه خود شده اید و می توانید به خوبی از آن تجربه كسب كنید مقدمه ای برای كار است و اگر كسی خوب نتواند موضوع كارآموزی را درك كند مطمئناً در آینده نیز نمی تواند كار خوبی داشته باشد و این تجربه كاری باعث سازندگی و ایجاد كسب و كار بهتر می شود .

با توجه به رابطه نا مناسب دانشگاه و صنعت در كشور ایران و با عنایت به این موضوع كه اصولاً مطروحه در دانشگاه كه شكل تئوری داشته در رابطه عملی این مباحث با موضوعات به كار گرفته شده در صنعت برای دانشجویان به طرز روشنی بیان نمی شود معمولاً دوره های كارآموزی فرصت مغتنمی است برای آشنایی دانشجویان رشته های مختلف با مسائل و مشكلات موجود در صنعت و ایجاد رابطه بین علوم تحصیل شده در دانشگاه و مسائل فنی به كار گرفته شده است .

فصل اول : آشنایی كلی با مكان كار آموزی

.

چگونگی شركت در پروژه ها:

شركت میعاد توسط شركت در مناقصه های عمومی از طریق روزنامه و اینترنت قرار داد ها را بسته و پروژها را میگیرد.قسمت اعظم پروژه های شركت زیبا نمای شهر  در زمینه ساختمان بوده است كه البته در سالهای اخیر در چند پروژه ساختمانی در تهران نیز شركت كرده اند مانند پروژه ای كه بنده در آن مشغول بوده ام كه شرح آن در فصل بعد بطور كامل آمده است.

.

فصل دوم

جلسه ۱ :

 شركتی كه بنده در آن مدتی را بعنوان كارآموزی گذراندم یك شركت ساختمانی بود كه پروژه های مختلفی از قبیل ساخت یك مجتمع مسكونی بصورت انبوه سازی (۵۶) واحدی ساخت تعدادی آپارتمانهای مسكونی و نیز تعدادی آپارتمان مسكونی – تجاری در دست ساختمان داشت كه هر كدام از آنها در مراحل مختلفی از ساخت قرار داشتند.

مكانی را كه من بعنوان كارآموزی گذراندم یك ساختمان مسكونی  بود .

این ساختمان مساحتی حدود ۴۳۵ داشت و اسكلت آن از نوع بتن آرمه بود و در زمان شروع كار من ساختمان مذكور خاكبرداری شده بود و آماده كفراژ بندی و آرماتورپیچی بود .

.

فهرست

ü    عناوین

ü    مقدمه

ü    آشنایی كلی با مكان كارآموزی

ü    طریقه شركت در پروژه

ü    نوع نظارت و بررسی در ساخت و ساز

ü    نظارت بر نحوه انجام كار

ü    معایب

ü    عكس ها در حین انجام كار

ü    عكس ها در پایان كار

ü    نتیجه گیری و ارزشیابی

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.