بازارشناسی کشورهای اسلامی – مهندسی معماری
بازدید: ۷ بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۸۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۵
بازارشناسی کشورهای اسلامی – مهندسی معماری نقش کشورهای توسعه یافته در جهت دهی به پدیده جهانی شدت بر اساس منافع خود و شتاب جهانی شدن اقتصاد در دگرگون سازی نظامهای سنتی، این نگرانی را برای کشورهای ضعیف و کمتر توسعه یافته ایجاد کرده است این مقدمه بخشی از مقدمه مقاله بازارشناسی کشورهای اسلامی است
قیمت فایل فقط ۵,۷۰۰ تومان
بازارشناسی کشورهای اسلامی – مهندسی معماری
.
توضیحات :
نقش کشورهای توسعه یافته در جهت دهی به پدیده جهانی شدت بر اساس منافع خود و شتاب جهانی شدن اقتصاد در دگرگون سازی نظامهای سنتی، این نگرانی را برای کشورهای ضعیف و کمتر توسعه یافته ایجاد کرده است که در آینده ای نه چندان دور بیشتر سرمایه های خود را به علت تغییرات پیشبینی نشده “روند جهانی شدن” از دست خواهند داد. در چنین شرایطی بدیهی است کشورهایی که بیشترین میزان تأثیر گذاری را بر پدیده جهانی شدن اقتصاد دارند، از توان ضربه پذیری کمتری برخوردار خواهند بود. این مقدمه بخشی از مقدمه مقاله بازارشناسی کشورهای اسلامی است.
.
فهرست مطالب :
• مقدمه
• جمهوری آذربایحان
• جمهوری افغانستان
• امارات متحده عربی
• جمهوری پاکستان
• جمهوری ترکمنستان
• جمهوری ترکیه
• جمهوری عراق
• نتیجه گیری
• منابع
نوع فایل:Word
سایز: ۸۱٫۷ KB
تعداد صفحه:۴۵
قیمت فایل فقط ۵,۷۰۰ تومان
__________________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررامشاهده کنید:
تعیین ضخامت سنگ فرش
پاورپوینت پروژه نظم و بی نظمی در مبانی نظری معماری
پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی
اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول
پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه
_______________________________________________