تیر‌های چراغ برق

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۳۶۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۳
تیر‌های چراغ برق در ۱۳ صفحه برای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.
.

قیمت فایل فقط ۳,۹۰۰ تومان

خرید

تیر‌های چراغ برق

خطوط توزیع هوایی به طور کلی در همه جا روی پایه ها نصب می شوند . این پایه ها بیشتر از نوع بتنی، چوبی  یا فلزی بوده و مورد استفاده قرار می گیرند .

نیروهایی که بر پیکره ی یک پایه اعمال می شوند عبارتند از : نیروهای عمودی ناشی از وزن سیم یا لایه یخ دور سیم ، یراق آلات ، مقره ، کنسول و خود پایه و نیروی افقی که نزدیک به سر پایه به آن اعمال می شود و بیشتر ناشی از کشش سیم ، فشار باد و نیروهای ناشی از وزن هادی ها در نتیجه ی غیر یکنواخت بودن فاصله پایه ها از یکدیگر و زاویه ی انحراف خط است .

خطوط توزیع هوایی به طور کلی در همه جا روی پایه ها نصب می شوند این پایه ها بیشتر از نوع بتنی، چوبی یا فلزی بوده و مورد استفاده قرار می گیرند نیروهایی که بر پیکره ی یک پایه اعمال می شوند عبارتند از نیروهای عمودی ناشی از وزن سیم یا لایه یخ دور سیم ، یراق آلات ، مقره ، کنسول و خود پایه و نیروی افقی که نزدیک به سر پایه به آن اعمال می شود

قیمت فایل فقط ۳,۹۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت ساختمان‌های با هسته مرکزی

پاورپوینت واحدهای معمول در تصفیه فاضلاب

پاورپوینت بررسی روش­های مختلف تصفیه فاضلاب

پاورپوینت تاریخچه تصفیه فاضلاب

پاورپوینت گرایش مهندسی سازه

پاورپوینت آسفالت سرد

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.