دانلود پاورپوینت بتن شفاف (مهندسی عمران)

26اکتبر - توسط admin2 - 0 - در پاورپوینت عمران و ساختمان

دانلود پاورپوینت بتن شفاف

دانلود پاورپوینت بتن شفاف , بتن , بتن شفاف ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۷۴۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۱

دانلود پاورپوینت بتن شفاف (مهندسی عمران) دارای ۳۱ اسلاید و حجم ۴۷۴۰ کیلو بایت می باشد و کاربران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند این پاورپوینت را دانلود کنند. بتن یك ماده ساختمانی ساخته شده از تركیب آب ، سیمان ، سنگ دانه ، ماسه و شن می باشد و معمولاً به عنوان سنگ مصنوعی تعریف می شود بتن با ساخت پل ها ، كارخانه های بزرگ و پیوند خورده است.

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بتن شفاف

بتن یك ماده ساختمانی ساخته شده از تركیب آب ، سیمان ، سنگ دانه ، ماسه و شن می باشد و معمولا به عنوان سنگ مصنوعی تعریف می شود. بتن با ساخت پل ها ، كارخانه های بزرگ و … پیوند خورده است.

بتن شفاف، این متریال در سال ۲۰۰۱ توسط یک معمار مجار به نام «آرون لاسونسزی» اختراع شد و به ثبت رسید. این معمار زمانیکه در سن ۲۷ سالگی در کالج سلطنتی هنر های زیبای استکهلم مشغول به تحصیل بود این ایده را بیان کرد و در سال ۲۰۰۴ شرکت خود را با نام لایتراکان تاسیس کرد و با توجه به نیاز و تمایل جامعه امروز به استفاده از مصالح جدید ساختمانی، از سال ۲۰۰۶ با شرکت های بزرگ صنعتی به توافق رسیده و تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد.

بتن عبور دهنده نور، امروزه به عنوان یک متریال ساختمانی جدید با قابلیت استفاده بالا مطرح است . این متریال ترکیبی از فیبرهای نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوک ها و یا پانل های پیش ساخته ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. فیبر ها بخاطر اندازه کوچکشان با بتن مخلوط شده و ترکیبی از یک متریال دانه بندی شده را تشکیل می دهند. به این ترتیب نتیجه کار صرفا ترکیب دو متریال شیشه و بتن نیست ، بلکه یک متریال جدید سوم که از لحاظ ساختار درونی و همچنین سطوح بیرونی کامل همگن است، به دست می آید.

.

فهرست مطالب:

زندگی نامه آرون لوشانزی
ترکیبات بتن
بتن شفاف و ترکیبات آن
کاربردهای بتن شفاف در اجزای مختلف ساختمان(دیوار،کف پوش و)
کاربرد در هنر
لامپ لایترا کیوب
رنگ ها و بافت ها
نتیجه گیری

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.