پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس

12اکتبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس

پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس , دانلودپاورپوینت کلیسای استپانوس , آشنایی باکلیسای استپانوس , کلیسای سنت استپانوس دستا ,

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۱۰۲۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۱

دانلود فایل پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس دستا ارمنستان، در حجم ۴۱ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس

فایل پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس دستا ارمنستان، در حجم ۴۱اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

یکی از زیباترین و مشهورترین کلیساهای ارمنیان در جهان کلیسای استپانوس مقدس با ویژگی های معماری و تزئینی بسیار با ارزش است.
مساحت وانک استپانوس مقدس ۳۴۶۳ متر مربع است.پیرامون وانک بارویی عریض و مرتفع با سنگ لاشه و ملاط گل کشیده شده است.باروی دژ دارای هفت برج است چهار برج در چهار گوشه بارو،یک برج در وسط باروشرقی و دو برج در اواسط باروی غربی و در رو سوی در ورودی به فاصله ۸ متر عقب تر ساخته شده است.در ورودی کلیسا در این قسمت قرار دارد.دو برجی که در دو سوی این محوطه ساخته اند می تواند به خوبی از در ورودی و محوطه جلوی آن محافظت نماید.
این کلیسا در ۱۵ کیلومتری غرب جلفا در نزدیکی روستای دره شام از دهستان ارسکنار بخش پلدشت شهرستان ماکو و ۶ کیلومتری روز ارس در دره ای سرسبز و زیبا در محلی به نام قزل وانک واقع شده است .

فهرست مطالب :
مقدمه
معرفی کلیسا
موقعیت اجتماعی
مشخصات
داخل کلیسا
اجاق دانیال

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۴۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی

پاورپوینت کلیسای سنت استپانوس

پاورپوینت آکوستیک در ساختمان

پاورپوینت معرفی بتن رنگی

پاورپوینت معماری پایدار

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.