آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی

24نوامبر - توسط admin2 - 0 - در عمران و ساختمان مقاله

آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی

آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی , آسفالت رنگی , آسفالت ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۶۲۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۰

مقاله آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود کنید. جاده ای كه با آسفالت رنگی سنگ فرش شده باشد می تواند به همان اندازه كه امنیت و یكنواختی رانندگی را بهبود می دهد مجموعه دیدنی بهتری ایجاد كند در این تحقیق، نمونه های آسفالت رنگی به همراه مقادیر مختلف رنگ برای مطالعه تغییرات رنگ سطح در دوره های مختلف افزایش طول عمر، بررسی می شوند.

قیمت فایل فقط ۴,۵۰۰ تومان

خرید

آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی 

تغییرات رنگ و محوسازی در آسفالت از طریق متد آنالیز تصویر محدود شده است.

.

خلاصه

جاده ای كه با آسفالت رنگی سنگ فرش شده باشد می تواند به همان اندازه كه امنیت و یكنواختی رانندگی را بهبود می دهد مجموعه دیدنی بهتری ایجاد كند. در این تحقیق، نمونه های آسفالت رنگی به همراه مقادیر مختلف رنگ برای مطالعه تغییرات رنگ سطح در دوره های مختلف افزایش طول عمر، بررسی می شوند.

.

مقدمه

آسفالت رنگی در زندگی روزمره كاربردهای مختلفی دارد. Moxon آسفالت رنگ روشن را برای سطح سد در فرانسه به كار برد. آسفالت رنگی از طریق منعكس كردن نور ماوراء بنفش از سطح به عنوان روپوش آب بند گرم به كار می رود، بنابراین در نور ممتد خورشید دما را ۵ تا c ْ ۱۰ كاهش می دهد.

.

محوسازی رنگ

این محوسازی رنگ باعث از دست رفتن زیبایی جاده و آسفالت دوباره سطح می شود. متعاقباً، این هزینه حفظ و نگهداری جاده را افزایش خواهد داد كه مخالف نیت اصلی آسفالت اصلی می باشد.

.

كیفیت ساختار و كابرد این سنگ فرش ها

كیفیت ساختار و كابرد این سنگ فرش ها برای مالكان نیز اهمیت دارد. علاوه بر این، باید روش ها و تكنیك های استاندارد برای ارزیابی محو سازی رنگ بنا شوند. از این رو، كنترل كیفیت این سنگ فرش ها از ضرورت خاصی برخوردار است لو (Luo) و همكارانش نرم افزار كاربر را – كه آنالیز كننده شدت رنگ تصویر نامیده می شود توسعه دادند و آن را برای بررسی تغییرات رنگ سطح و ملاتی كه در دماهای مختلف زیاد در فضای رنگی RGB به خاطر آتش صدمه دیده بودند به كار بردند.

قیمت فایل فقط ۴,۵۰۰ تومان

خرید

__________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت آموزشی اجرای کناف

دانلود پاورپوینت نورگیرها

دانلود پاورپوینت کف سازی داخلی طبقات

دانلود پاورپوینت کف کاذب

دانلود پاورپوینت معرفی چسب بتن، گروت و FRP

_______________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.